Wordless Wednesday #21 | Ayam Banyak Kaki

Wordless Wednesday | Ayam Banyak Kaki - google images




{ 32 comments.. read them below or add one }

Nur Inani Nur Inani 28 Jan 2015, 20:37:00
hahahah. banyak betul kakinya
umi alya umi alya 28 Jan 2015, 20:49:00
Ha3, akak ingatkan aRz sendiri yang ambil gambar tu..
aRz MoHa aRz MoHa 29 Jan 2015, 11:05:00
haha kak laya. umah saya mana ada ayam
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK 29 Jan 2015, 13:14:00
Hehehe...sume tu anak2 ayam nyet kaki...
aRz MoHa aRz MoHa 29 Jan 2015, 13:29:00
hihi pandai pula dia nyorok
hainom OKje hainom OKje 29 Jan 2015, 20:33:00
Haha....ni mmg betul betul mak banyak anak ni .....kus semangat tengok kaki dia
Jari Manis Jari Manis 29 Jan 2015, 23:07:00
ye mmg byk...si ibu yg protection
Diana Rashid Diana Rashid 29 Jan 2015, 23:15:00
heheh..hebatnya siibu ayam..:)
Najib Ariyan Najib Ariyan 30 Jan 2015, 18:07:00
Salam kenal dan salam singgah... baiknya Ibu Ayam jaga anak dia... tapi kalau Mak Hayam?? cemana?? hehehe
Scha Nazri Scha Nazri 30 Jan 2015, 22:48:00
Sungguh menjaga anak2 ayam betul mak ayam ni.
zarul farhana zarul farhana 31 Jan 2015, 01:23:00
teringat lagu Ayam... sapa tu nyanyi.. xingat nama la.. yg berlakon tu..
zarul farhana zarul farhana 31 Jan 2015, 01:24:00
dulu kecik2 suka kacau ayam yang ada anak ayam kecik2... kalau kacau pasti ibu ayam kejar...hihi
aRz MoHa aRz MoHa 31 Jan 2015, 03:46:00
haha yang tu rasanya semua masa kecik buat agaknya
aRz MoHa aRz MoHa 31 Jan 2015, 03:49:00
kalau beli ayam kaki macam ni mau nya pengsan ya kak hainom
Mia Kassim Mia Kassim 31 Jan 2015, 11:26:00
Salam singgah. Terima kasih atas kunjungan ke blog. Hubby Kak Mia pun amat meminati bidang fotografi ni. Banyak gambar yang kak mia kongsi dalam blog adalah hasil karyanya. Kalau sudi nak tengok foto yang lain, boleh je klik label Worldsofcolours dan Karya dari Tuan Rumah .. :D
aRz MoHa aRz MoHa 31 Jan 2015, 11:33:00
wsalam kak mia. insyaallah nanti saya tengok. terima kasih sudia singgah sini ya kak mia
aRz MoHa aRz MoHa 31 Jan 2015, 11:37:00
walaupun dulu pernah bela ayam tapi tak pernah nampak cara protect maacam ini
aRz MoHa aRz MoHa 31 Jan 2015, 11:41:00
salam kenal Najib Ariyan. mak hayam hehehe
Anizz Annisa Anizz Annisa 31 Jan 2015, 22:16:00
hihi... mak yg melindungi anak2nye dari sebarang anasir jahat..huhu.. :D
Sani Sini Sana Sani Sini Sana 31 Jan 2015, 23:39:00
Banyak kakinyer..jauh dia boleh jalan ni..tak penat-penat..:-)
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 00:13:00
:) banyak kaki lebih laju ya.

Sani sini sana saya tak dapat nak masuk ke blog anda. dihalang oleh antivirus saya.
zarul farhana zarul farhana 1 Feb 2015, 00:21:00
sapa dok kampung ja la... sapa yang dok bandat mesti xda pengalaman mcm ni.. hihi
zarul farhana zarul farhana 1 Feb 2015, 00:22:00
haaa jalil hamid..
ayam bermacam ayam..
zarul farhana zarul farhana 1 Feb 2015, 00:24:00
ayam pon syg anak dia...manusia skrg ni ada yg sanggup buang anak..
CT Humairah CT Humairah 3 Feb 2015, 09:54:00
seramnya.. kalo betul wujud makin banyakla kedai makan buat sup kaki ayam hehehe..

ke anak anak dia nyorok kat dia tu ?
Norniwanie Nasarudin Norniwanie Nasarudin 3 Feb 2015, 17:28:00
first time tengok takut jugak..haha..
Amy J Amy J 3 Feb 2015, 23:47:00
mak oi, terlebih lebih pula kakinya. hahahahahhaha

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih