Wordless Wednesday #13 | Besar Kepala atau Kepala Besar

Special thanks to Mr Ayie For Capturing this photo using Samsung Note II




{ 32 comments.. read them below or add one }

Vee Sandi Vee Sandi 29 Oct 2014, 13:42:00
dia besar kepala tu yg kepalanya jadi besar ... heh heh
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 29 Oct 2014, 13:43:00
Cayalaaaa ......... KEPALA BESAR ..BESAR KEPALA ...
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 29 Oct 2014, 15:04:00
besar kepala yang menyebabkan kepala jadi besar...
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 29 Oct 2014, 15:06:00
kalu berbohong hidung panjang kalu degil kepala besar hahahaah
anajingga anajingga 29 Oct 2014, 15:47:00
dua-dua tak mau, biar normal je kan hehe..:)
Nor Ariffin Hamzah Nor Ariffin Hamzah 29 Oct 2014, 16:06:00
Sedang-sedang saja..tak mau besar-besar hehe
Anizz Annisa Anizz Annisa 29 Oct 2014, 18:38:00
hihi.. kepala besaq oke xmau besar kepala lagiiii xmau...hihi
hidayu ayumie hidayu ayumie 29 Oct 2014, 18:42:00
Heheheh besarnye kepala..
Pon boleh arz
aRz MoHa aRz MoHa 29 Oct 2014, 23:12:00
Dari jepun tau...sebulan menunggu
TunSha Ayunie TunSha Ayunie 30 Oct 2014, 05:50:00
Eeeeeee kepala je besar, badan kecik... gunalah produk dherbs.... trrlajakkkk larissss !
Scha Nazri Scha Nazri 30 Oct 2014, 06:59:00
seriusly dari jepunnn? bape rm abg arz tempah ni?
Farrah MF Farrah MF 30 Oct 2014, 09:43:00
Hahah yang ini kepala besar! W/pun kepala dia besar, belum tentu dia besar kepala ;)
Farrah MF Farrah MF 30 Oct 2014, 10:05:00
dari jepun ke? baru fikir nak cari sebijik dua..cantik ni jadi penunggu bilik kraf akak :)
Etuza Etuza Etuza Etuza 30 Oct 2014, 21:28:00
asalam, banyak ya rabu tanpa kata, kadang etuza terniat nak buat tapi mau cakap juga nak lengkapkan entry nergambar..nanti Etuza tengok ya...
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK 31 Oct 2014, 06:41:00
Besar kepala ea?
Meh nak tolong kecikkan..
Tolong perambat. Haha..
Amy J Amy J 31 Oct 2014, 17:39:00
kak Farrah kalau dah nampak kotak2 ni XP
aRz MoHa aRz MoHa 1 Nov 2014, 03:10:00
Scha Nazri, Kak Farrah, yup dari jepun. Beli dari kawan yang tinggal sementara disana.
RM 50 (tak termasuk pos) sebab dia bawa balik masa raya.
Saiz dan detail nanti ada masa saya cerita secepat mungkin. Sabar ya
Farrah MF Farrah MF 3 Nov 2014, 19:16:00
Tak apa,..no rush. Akak tunggu updatenya. Dalam kepala dok hitung berapalah kalau campur kos pos sekali.

Amy - Akak masa tengok danboard tu - Oh my! oh my! Heheheh
aRz MoHa aRz MoHa 4 Nov 2014, 10:52:00
nanti saya update. tengah kumpul gambar skit hehe
Eshamz Halim Eshamz Halim 5 Nov 2014, 08:13:00
Perkataan sama tapi maksud yang berbeza apabila diterbalikkan...hihihihi .D
Jari Manis Jari Manis 5 Nov 2014, 22:26:00
ini bukan BESAR KEPALA tetapi KEPALA BESAR hahaah...walau gitu ropenya tetapi tetap comei
Farrah MF Farrah MF 7 Dec 2014, 17:54:00
aRz dah mula bergambar dgn danbo ni? member akak kata ada supplier danbo kat Msia & skrg ni keluar Danbo Flavors. Macam2 warna...akak tak jumpa lagi.
aRz MoHa aRz MoHa 7 Dec 2014, 18:30:00
blum....danbo tinggal di ofis. kalau ada di rumah alamat tercabutlah kepala dari badan.

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih