Keywords Berhantu

selfie, hantu, blog arzmoha, gambar cantik
Keyword Hantu

Salam. Selamat Tengahari. Online Semula.

Bila dah tinggal blog. Perkara biasa yang akan dibuat, cek stat, keyword, dan lain-lain.
Ampa semua pun buat kan?

Tapi keyword kali ini mengejutkan. Pasaipa cari benda seram ni?
Ini mungkin sebab entry Selfie Dengan Hantu.

Jumpa Lagi


{ 25 comments.. read them below or add one }

Tunsha Ayunie Tunsha Ayunie 7 Oct 2014, 17:37:00
hahhahahannnnnntuuuuuuuuuuuuuu....!!
Unknown Unknown 7 Oct 2014, 20:39:00
adoii cmne lak leh jadi cmtu
pngaruh crte antoo selfie la ni
Unknown Unknown 7 Oct 2014, 20:59:00
apalah agaknya keywords tu ya ...
HAMIDIsP HAMIDIsP 7 Oct 2014, 21:09:00
Sentiasa ada peminat untuk kisah kisah hantu..:)
Ana Jingga Ana Jingga 7 Oct 2014, 21:43:00
bab seram2 ni memang fav org kita hehe..
Etuza Etuza 7 Oct 2014, 22:08:00
aRz kenapa macam tu, kalau klik ada pic lain ke! hehehe..tak apa teruskan usaha buat entry melatup di blog ya,...
arzmoha arzmoha 7 Oct 2014, 23:05:00
setiap malam jumaat ada saja cerita hantu
arzmoha arzmoha 7 Oct 2014, 23:10:00
mungkin keyword ada sama dengan entry saya sebelum ini
Lya Akif Imtiyaz Lya Akif Imtiyaz 7 Oct 2014, 23:39:00
Kuat bebenorr citer pasal hantu selfie kot hehehe
Jari Manis Jari Manis 8 Oct 2014, 08:29:00
sbb tajuk entri tu unik..selfie dgn hantu..ofcoz ramai yg nk tahu..BERANI tull
arzmoha arzmoha 8 Oct 2014, 08:30:00
sebab jijan berlakon kot kak lya
Mek Onie Mek Onie 8 Oct 2014, 11:53:00
fuhhh! keyword yg terbaik,oh btw...salam aidiladha :D
Anizz Annisa Anizz Annisa 8 Oct 2014, 15:59:00
mesti terpengaruh cerita hantu selfie yg emma maembong berlakon tu..hahah...
Eshamz Halim Eshamz Halim 9 Oct 2014, 23:28:00
ahahahahahahaha.... hantu pon nak selfie...
Amelia Amelia 10 Oct 2014, 13:27:00
hahaha.. sampai sekarnag saya x buka entry yang tu... takut nak tengok. adeh
arzmoha arzmoha 11 Oct 2014, 10:19:00
terima kasih salam aidil adha
arzmoha arzmoha 11 Oct 2014, 10:20:00
saya pun tak tengok lagi
arzmoha arzmoha 11 Oct 2014, 10:21:00
semua suka cerita mistik huhu

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih