Wordless Wednesday #12 | Kipas

Kipas, Fan, Wordless Wednesday, Kipas Lipas

{ 24 comments.. read them below or add one }

Bunda_nora Bunda_nora 15 Oct 2014, 11:02:00
Salam ukhuwah dari bunda...
Kipas siling lama yang berkarat yang mungkin masih berfungsi..
Unknown Unknown 15 Oct 2014, 17:55:00
tinggi sgt..susah nak cuci..hehe
Anizz Annisa Anizz Annisa 15 Oct 2014, 19:40:00
kipas yg sangat berjasa.. utk sejukkan ramai org.. walaupun nampak buruk..hihi
Semut Senyum Semut Senyum 15 Oct 2014, 22:12:00
teleng kopalo den. heheheh....

Assalamualaikum.. =D
Unknown Unknown 15 Oct 2014, 23:26:00
Karat tak semestinya rosak kannn..

Btw, thanx for informing..kalau arz tak bgthu, mungkin lambat tahu...teruja..hehe :)
Jari Manis Jari Manis 16 Oct 2014, 00:08:00
aduhai..kat manalah ni eh...x de org peduli ke
Unknown Unknown 16 Oct 2014, 06:59:00
Uihh nampak cm tinggi je arz
cikpinz cikpinz 16 Oct 2014, 08:51:00
Tinggi sangat sebab tu tuan empunya kipas ni tak sempat cuci :)
Lya Akif Imtiyaz Lya Akif Imtiyaz 16 Oct 2014, 16:07:00
Huhuhu dah letak tinggi2 camtu mmg susah la nak cuci kuakuakua
Lya Akif Imtiyaz Lya Akif Imtiyaz 16 Oct 2014, 16:09:00
Tapi walaumacam mana sekalipon kena la cuci kipas tu ..Kan tak bernyawa pulak sebab byk sgt debu mana nak dtg angin kalau camtu jadinya
miesha miesha 16 Oct 2014, 18:51:00
salam
pertama kali jejak ke sini : )
Kipas yang banyak berjasa. berapa tahun laa agaknya umur kipas nie? ; )
SalbiahM SalbiahM 17 Oct 2014, 11:02:00
blogwalking sini..saya tukar url blog.jemput singgah ye blognisalpunya.blogspot.com
Unknown Unknown 17 Oct 2014, 14:57:00
Kipas adalah alat yg digunakan utk menghasilkan angin :)
Scha Nazri Scha Nazri 18 Oct 2014, 19:57:00
Kipas yg banyak berjasa :)
Mimie Mimie 20 Oct 2014, 17:25:00
Nampak unik plak kipas tuh walaupun dh berkarat
Amelia Amelia 20 Oct 2014, 18:46:00
ada maksud tersembunyi di sebalik kipas tu ke?
Jari Manis Jari Manis 20 Oct 2014, 20:01:00
Kipas oh kipas..kalau x de kipas ni mmg x tdo mlm..PANAS!!!!
drshikinzainal @ ekin drshikinzainal @ ekin 21 Oct 2014, 13:31:00
Kipas siling rupanya.
Hampir senget kepala saya menengoknya.
Patutnya pusingkan fon xD
Farrah MF Farrah MF 23 Oct 2014, 07:35:00
Kipas oh kipas. Tu boleh kira antik ke?
arzmoha arzmoha 23 Oct 2014, 12:09:00
Untuk kipas ini....ada banyak maksud tersirat.
1. kipas ini seakan tidak digunakan lagi. Bila saya ke sini kipas ini tidak pernah berpusing
2. Kipas ini bukan saja berkarat tapi bagai terlekat minyak kesan masakan, ini di sebuah gerai makanan.
3. kipas ini mungkin sudah lama berjasa.
banyak maksud yang ada dari gambar ini. ia bergantung atas apa yang kita fikirkan
mama3farhanah.blogspot mama3farhanah.blogspot 28 Oct 2014, 21:47:00
Kipas yang selalu digunakan, habuk akan melekat. Dan menyebabkan kipas akan berpusing dengan perlahan.
Farrah MF Farrah MF 7 Dec 2014, 17:58:00
Bila pandang balik gambar kipas ni, tetiba rasa macam akak tengah dongak ke atas plak ;)

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih