Teka-teki #1

teka-teki, siapa tahu, apakah ini, peliknya, arzmoha
Cuba teka #1

Salam. Pembaca yang budiman.
Hari ini saja nak cuba teka teki. Kebiasaan saya terbaca di blog FAMF Tower.

Cuba teka. Tiada sebarang bayaran dikenakan. Tiada sebarang penalti dikenakan untuk yang salah.
untuk yang menang saya akan buat design untuk nama anda. :)
UPDATE : tamat  11:59pm beri jawapan paling tepat paling detail.

contoh : kucing ekor pendek warna putih + hitam

UPDATE : TAMAT

{ 23 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 26 Jan 2015, 08:51:00
Jawapan: Buih air minuman...
Farrah MF Farrah MF 26 Jan 2015, 09:57:00
Heheh akak pun dah lama tak main teka-teki kat blog. Awal2 tahun ni busy sikit.
Itu buih air teh tarik aRz sarapan pagi tadi :)
Oh, tak pun tu rongga-rongga sponge. Boleh guna utk bersihkan lampu kereta dengan ubat gigi :)
Wanie Masduki Wanie Masduki 26 Jan 2015, 10:37:00
Jawapan saya masa mula2 tengok gambar ni ialah buih air minuman, teh tarik atau nescafe 3 in 1
HAMIDIsP HAMIDIsP 26 Jan 2015, 13:09:00
SP..sama dengan jawapan diatas..;)
arzmoha arzmoha 26 Jan 2015, 13:22:00
jawapan ini tidak diterima hahaha
Ciktie Ciktie 26 Jan 2015, 13:58:00
buih air minuman tak pun span basuh keta *_*
zarul farhana zarul farhana 26 Jan 2015, 15:35:00
nak try gak..walaupon xtahu lgsung..
mybe kulit manusia ada tahi lalat...
xpon baju2 yg kena tahi lalat...
Unknown Unknown 26 Jan 2015, 16:04:00
Ikan kerapu
singgah kat sini n follow
jemput singgah blog sy =)
Diana Rashid Diana Rashid 26 Jan 2015, 23:18:00
apa benda entah..

er...macam span
Anizz Annisa Anizz Annisa 27 Jan 2015, 00:16:00
span rasenye... tak pun kek gula hangus yg lubang2 banyak tu..hahhaha.. hantam saja la labuuu... :P
Umialya Umialya 27 Jan 2015, 06:38:00
Terlepas sudah, lain kali cuba lagi, hi3
Umialya Umialya 27 Jan 2015, 06:39:00
Terlepas sudah, lain kali cuba lagi, hi3
Farrah MF Farrah MF 27 Jan 2015, 11:29:00
Dah tengok jawapannya...akak sipi 'sepoi-sepoi bahasa' hihihi
Papaglamz Papaglamz 27 Jan 2015, 11:32:00
Dah tsu jwapn.. Hahaha. Papaglamz follow di sini #338
Tips Tips 28 Jan 2015, 14:54:00
sekali tengok tak sangka ianya buih.. tahniah kepada yang berjaya menjawab dengan tepat..
Jari Manis Jari Manis 28 Jan 2015, 17:51:00
baru nak baca rupanya dh tamat..pic closed up sgt mmg x leh nk guess rupanya buih Elken White Coffee..fuuhh mmg mencabar minda lah
drshikinzainal @ ekin drshikinzainal @ ekin 28 Jan 2015, 19:12:00
Jawapan saya dah baca tadi.
Teka/i baru tengok ni.
Xreti nak jawab.
Puteri Kenari Puteri Kenari 3 Feb 2015, 14:11:00
hehe,dah tamat baru nak baca.lain kali ajelah teka.
Amelia Amelia 3 Feb 2015, 23:56:00
x sempat!!! noooooo!! tapi saya x tahu juga jawapannya. hahahahaha
Unknown Unknown 3 Feb 2015, 23:58:00
dah baca jwpn dulu...hehe

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih