Wordless Wednesday #33 | Ramai Yang Tidak Faham Bahasa

Wordless Wednesday Ramai Yang Tidak Faham Bahasa

Ramai yang tidak faham bahasa. membutakan mata. Memekakkan telinga. 

Dilarang menggunakan Lorong kecemasan, hanya kecemasan, nasihat Plus Malaysia, tidak faham bahasa,  pemandu Malaysia pentingkan diri,
Credit to Plus Facebook 

{ 34 comments.. read them below or add one }

Amanda Suria Amanda Suria 5 Aug 2015, 14:22:00
Haaa...tau takpe..memang ramai yg tak faham bahasa tau...sesuka hati je nak ikut laluan kecemasan...
cikpinz cikpinz 5 Aug 2015, 14:28:00
Ramai yang faham tetapi buat-buat tak faham..
Farrah MF Farrah MF 5 Aug 2015, 14:42:00
Kategori tak faham bahasa tu hanya tahu pentingkan diri sendiri je...
Cik Mimie Cik Mimie 5 Aug 2015, 15:15:00
Dorang buat2 tak paham je ni...orang kata selagi belum terkena..bila dah terkena baru nak menyesal..
Shahida Dzulkafli Shahida Dzulkafli 5 Aug 2015, 15:26:00
Kategori nie kalau dapat kat sha, memang sha honk kan kalau..
Sakit ati kot... kita penat2 beratur dia sedap2 nak potong...
Fikir dia punya cepat jer...
nor azman nor azman 5 Aug 2015, 15:34:00
Betul 2..ramai yang xfaham..janji cepat smpi..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 5 Aug 2015, 16:09:00
faham tapi buat-buat tak faham...he he he....
Permatabiru Permatabiru 5 Aug 2015, 16:24:00
RAMAI YANG AMBIK MUDAH...segelintir je la
anajingga anajingga 5 Aug 2015, 19:21:00
selalunya buat2 tak faham je depa ni :(
Sentiasa Panas Sentiasa Panas 5 Aug 2015, 19:49:00
Sememangnya, terutama mereka yang berkuasa..huhu
Ummul Azkee Ummul Azkee 5 Aug 2015, 22:18:00
bukan tak faham tapi buat2 tak faham..takde kesedaran sivik dan pentingkan diri
♥TheOnlyFarah♥ ♥TheOnlyFarah♥ 5 Aug 2015, 22:31:00
Btl2.. Mmg panas hati btl kalau ada org biadap yg sesuka hati cilok guna lorong kecemasan nie.
Jari Manis Jari Manis 5 Aug 2015, 23:48:00
org mcm tu pentingkan diri terutama time cuti perayaan...yg best tu ramai yg kena saman
Aiezza Sue Aiezza Sue 6 Aug 2015, 00:09:00
ada di mana-mana saja depa ni, sorang mula..berderet pulak yang mengekor...sabar je la, kita dok panas pun depa tetap ke depan.
aRz MoHa aRz MoHa 6 Aug 2015, 00:22:00
Lagi satu menyusahkan pihak rescue jika jalan sesak
aRz MoHa aRz MoHa 6 Aug 2015, 00:23:00
Betul tu cikpinz mereka saja buat tak paham. Segelintir saja
aRz MoHa aRz MoHa 6 Aug 2015, 00:30:00
Memang sangat pentingkan diri
aRz MoHa aRz MoHa 6 Aug 2015, 00:31:00
Mereka yang buat kesalahan ni patut kena saman yang tinggi melainkan kecemasan
aRz MoHa aRz MoHa 6 Aug 2015, 00:32:00
Salam nor azman terima kasih sudi singgah sini. Insyaallah nanti saya berkunjung pula
aRz MoHa aRz MoHa 6 Aug 2015, 00:33:00
Betul tu kak Sue. Sorang mula pastu yang lain ikut macam virus
aRz MoHa aRz MoHa 6 Aug 2015, 00:34:00
Haaa betul sis JM kalau nak sampai awai
el el 6 Aug 2015, 11:03:00
pihak berkuasa pun buat2 x nampak je..ada masa plak nak buat pemeriksaan..
patutnya tgh2 jem tu kan..polis pantau lah kenderaan buat mcm tu..bagi je saman..bior deme rasa..
khaty aiman khaty aiman 6 Aug 2015, 11:24:00
yang buat2 tak tahu lagi banyak rasanya
zai zamree zai zamree 6 Aug 2015, 13:15:00
penah guna skali ms drive bdua ja dgn Aqil p yan...huhuhu...
Aqil reyau xmo berenti sbb mybe jemu keta x bgerak dlm jem...maafkn sy :(
husna zahidi husna zahidi 6 Aug 2015, 23:29:00
time tak sesak pon dya blasah ikut dan je.. perati je pesyen selfish ceni.. hari tu pergi ipoh abah husna dari knan nak ke kiri, p.cik ni potong dari laluan kcemasan masuk lane knan nasib tak bertembung..
ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH 13 Aug 2015, 16:08:00
Assalam arz,
kaaaaaaaaaaannn
sakit hati

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih