Abah Superheroku Tetapi Abah Seorang Penipu Kerana

Abah Seorang Penipu Kerana Aku

Salam. Abah seorang penipu. Kalau entri sebelum ini aRz cerita mengenai Abah Superhero dan Cinta Pertamaku dan juga dari mana idea ini muncul baca SINI. Hari ini sedikit perkongsian video mengenai luahan seorang anak mengenai abahnya yang seorang PENIPU....

Jom saksikan mudah-mudahan mengembalikan kasih sayang kita pada Abah yang semakin hari mungkin semakin kurang.

Video Luahan Seorang Anak Mengenai Bapanya Seorang Penipu


Lihat Video Disini >> AYAH SEORANG PENIPU

Habis dari tonton video ini. aRz masih tertanya-tanya bilakah kualiti iklan di kaca tv kita akan berubah. Memberi pemahaman pada masyarakat mengenai pentingnya kasih sayang dalam keluarga. Bukan memperkecilkan atau meremehkan tetapi aRz mengharapkan ada perubahan di stesen televisyen Mlaaysia satu hari nanti.

Apa pendapat anda setelah menonton video ini???

Jumpa Lagi. Abah Superheroku Tetapi Abah Seorang Penipu Kerana

{ 20 comments.. read them below or add one }

aswaleyla aswaleyla 2 Jun 2015, 18:45:00
X ckop data nk tgk video tu.. 😢😢😢
anajingga anajingga 2 Jun 2015, 18:53:00
masih kisah abah sempena hari bapa tak lama lagi kan :)
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL 2 Jun 2015, 18:57:00
sekali tonton video tak nampak cacat dia kat mana...taktaulah arz.
Sentiasa Panas Sentiasa Panas 2 Jun 2015, 19:25:00
Video Thailand ni. Malaysia ada drama pendek berkualiti macam ni tapi sangat jarang kita lihat. Drama tv dan filem kita memang hancur. Tiada penjiwaan langsung! Bukan soal kos tinggi tapi kita ketandusan pengarah yang berkualiti. Mungkin tiada langsung..
❤Kamsiah❤ ❤Kamsiah❤ 2 Jun 2015, 21:23:00
teringat kat ayah di kampunbg..
aRz MoHa aRz MoHa 3 Jun 2015, 11:30:00
kak ana perkongsian ini mudah-mudahan memberi kesan ke dalam hati setiap anak.
aRz MoHa aRz MoHa 3 Jun 2015, 11:31:00
pcl sekadar bertanya apa yang boleh kita dapati dari video ini
aRz MoHa aRz MoHa 3 Jun 2015, 11:31:00
kualiti ilan mereka sangat mendalam
aRz MoHa aRz MoHa 3 Jun 2015, 11:32:00
teringat juga arwah ayah saya
Siti Nurzafirah Siti Nurzafirah 3 Jun 2015, 12:56:00
kat ofis tak boleh tengok.. tunggu kat rumah la.. heee
aswadz aswadz 4 Jun 2015, 22:02:00
dah pernah tengok dah video ni. memang akan rasa sebak bila tengok. bila ntah iklan kat malaysia ni akan ada iklan yang macam ni. mungkin kena tunggu raya je la kot setiap tahun.
aswaleyla aswaleyla 14 Jun 2015, 20:39:00
kuang asam abg fendi . hahaha
aswaleyla aswaleyla 14 Jun 2015, 20:44:00
ok baru tengok . ok rase nak nangis . huhuhu
Nik Ainaa Nik Ainaa 14 Jun 2015, 21:27:00
sayang sekali xleh tgk video tu. line internet berkura-kura. huhu
yanie yusuf yanie yusuf 14 Jun 2015, 22:03:00
alah tenet tak kuat nk tgk vdeo tu huhuhu
adk dayah adk dayah 15 Jun 2015, 19:52:00
sedih tengok video ni T_T
ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH 26 Jun 2015, 15:38:00
Assalam arz,
hokeyh akak emo lagiiiiiiiiiiiiii
ok bai :(

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih