Riangnya Raya | Blogger Di Hari Raya

Riangnya Raya Blogger Malaysia

Riangnya Raya Blogger Malaysia. Raya sebagai seorang blogger di Malaysia tidaklah sehebat raya sebagai seorang artis dapat dilihat serta membuat ucapan di kaca tv mahupun radio. Riangnya raya blogger Malaysia samada blogger sepenuh masa mahupun separuh masa tetap sama meraikan bersama kaum keluarga. Sebagai seorang blogger bukanlah beerti sentiasa 24jam dengan gadjet tetapi sempat merakamkan kegembiraan tatkala bersama keluarga yang jauh mahupun dekat. Selain dari itu memberikan contoh kepada masyarakat supaya sentiasa menghargai atuk nenek, ibubapa, keluarga dan sanak sedara. Riangnya Raya Blogger Malaysia.

riangnya raya blogger malaysia, blogger malaysia, fulltime blogger, part time blogger, blogger utara, blogger efg, blogger
google image : Selamat Hari Raya

Gambar Blogger Berhari Raya

Meraikan Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga membuatkan masing-masing ingin merakamkan gambar kenangan bersama moga dengna kenangan itu menjalinkan hubungan yang erat selamanya. Tidak kira jauh mahupun dekat, tua atau muda, baik atau buruk, semuanya dieratkan. Kosong-kosong. Maafkan dan memohon maaf jika ada salah dan silap, dengan kerendahan hati ini membuatkan kita lebih bahagia dalam meraikan Aidilfitiri. 

Sebagai blogger Malaysia sudah pasti tidak melepaskan peluang bergambar bersama keluarga jom lihat gambar blogger yang mana tidak jemu berkongsikan sesuatu yang baik dan bermanfaat untuk masyarakat. Mungkin ada dikalangan mereka ini tidak lagi kita kenali tetapi mungkin pernah kita berkunjung ke laman mereka untuk mencari info, tips atau nasihat yang berguna.

Irrayyan.com

Blogger dari irrayyan.com yang merupakan pengasas ExchangeFeedGroup. Mempunyai 3 orang anak yang comel boleh lihat dan baca di blognya. Walaubagaimanapun mampu menguruskan masa dengan baik. Blogger ini juga sentiasa berkongsi cara merawat ekzema serta pemakanan yang baik.

mommy irra, irrayyan.com, amal insyirah, adam, anis, ekzema, tips pemakanan terbaik, efg,
Riangnya Raya Mommy Irra Sekeluarga

Anajingga.com

Blogger anajingga.com. Blogger yang merupakan ibu kepada dua orang ana yang sering menasihati blogger muda yang lain serta sangat mesra. Berkongsi pengalaman dari perjalanan hidup, tipsm informasi terkini dan tidak terlepas dari berkongsi resepi dan tempat menarik untuk di kunjungi. Blogger yang berasal dari Teluk Intan, Perak.

anajingga.com, info terkini, cerita perjalanan hidup,
Riangnya Raya Anajingga sekeluarga

Mreena.com

Blogger mreena.com seorang blogger dari Sarawak ini juga tidak melepaskan peluang merakamkan gambar di pagi raya bersama sanak saudara. Blogger ini seorang pencinta kucing dan novel, seta berkongsi mengenai resepi dan masakan.

blogger sabah, blogger borneo, mreena.com, pencinta kucing dan novel,
Riangnya Raya Reena

Kasihkuamani

Blogger Shahida dari kasihkuamani.blogspot.com yang mana merakamkan gambar ketika keluar berhari raya. Blogger ini juga berkongsi sesuatu yang bermanfaat untuk semua termasuk juga novel serta info drama korea.

kasihkuamani, drama korea, novel, blogger utara,
Riangnya Raya Shahida dan keluarga

Akifimtiyaz.com


akifimtiyaz.com merupakan sebuah blog yang berkongsi pelbagai info serta gambar adik akif yang mempunyai lesung pipit yang comel. Blogger ini juga merakamkan gambar anaknya di pagi hari raya. Riangnya raya bersama anak-anak dipagi raya. Blogger yang berasal dari pantai timur.

akifimtiyaz, akif, insyirah, blogger pantai timur, blogger sepenuh masa, efg,
Riangnya Raya Akifimtiyaz

Siti Yang Menaip

Blogger dari sitiyangmenaip dulu selalu dikenali dengan kisah travelnya. Bearasal dari utara dan sekarang banyak berkongsi tentang tempat makan menarik. 

sitiyangmenaip, travel, tempat makan menarik, blogger utara,
Riangnya raya SitiYangMenaip

Rahimaim.com

Blogger rahimaim.com yang merupakan blog "Berkongsi cerita orang biasa". Blogger yang comel yang masih menyambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi dan mengambil peluang berkongsi cerita untuk remaja.

rahimaim.com, cerita remaja, perkongsian pengalaman hidup, blogger remaja,
Riangnya Raya Rahim Aim Budak Prihatin

Adnan Daughter

Blogger yang menamakan blognya Adnandaughter. Berkongsi nasihat dan info yang berguna terkini yang dahulu dikenali gadis berbasikal. Setapak lebih kehadapan blogger dari Negeri Sembilan ini dengan pengisian blog yang lebih baik dengan perkongsian pengajaran hidup dimasa kini. Tidak lupa merakamkan gambar bersama keluarga. Keluarga begitu berharga.

anizz adnan, adnan daughter, gadis berbasikal, perkongsian dan pengajaran, tips dan info terkini,
Riangnya Raya Anizz Adnan

Izzeyda


Blogger Izzeyda boleh dikatakan antara blogger yang rajin komen di blog rakan-rakan blogger. Blog yang berkongsi pengalaman hidup serta cerita dua anaknya serta perkongsian lain yang menarik.

izzeyda blogger, blogger utara,
Riang Raya Izzeyda

Khatyaiman

Blogger khatyaiman merupakan blogger separuh masa dan sekarang ingin sedang melangkah setapak ke hadapan dalam bidang jahitan. Mudah-mudahan mula mengembangkan bisnes dalam bidang jahitan di blognya tidak lama lagi. Walau pun sibuk dalam menyiapkan tempahan pada bulan puasa tempohari tetap tidak lepaskan peluang merakamkan gambar di pagi Aidilfitri

blogger kahty aiman, khaty aiman, bisnes jahitan, riang raya, blogger utara,
Riangnya Raya KhatyAiman

Masturadin

Masturadin.com mungkin secara kebetulan yang merupakan blogger yang sedang meningkat naik dalam bisnes perniagaan emas. Begitupun sibuk dalam bidang perniagaan dan blogging tetap mengambil peluang bergambar bersama sanak saudara. Kunjungi blog masturadin untuk maklumat lanjut mengenai emas.
(ada sesiapa nampak kembar heliza?)

masturadin, riangnya raya masturadin, blogger emas, pengusaha emas,
Riangnya Raya Masturadin.com

Bonde Kumahuitu

Blogger yang lebih mesra dikenali sebgai bonde dan blognya kumahuitu. Begitu juga dengan caption "bonde riang" Apa yang mudah didapati di dalam blog bonde ini adalah novel dan artis. Bonde antara blogger yang banyak peluang bertemu dengan artis Malaysia yang popular. Nak tahu? kena terjah blog bonde. Riangnya raya bonde bersama suami dan anaknya.

bonde, kumahuitu, bonde riang, artis, novel, kumahuitu artis,
Riangnya Raya Bonde di pagi Aidilfitri

Sayidahnapisah.com

Blogger sayidahnapisah.com atau dikenali Kakcik a.k.a KC. Blogger yang rajin berkongsi link drama korea, drama melayu, runningman dan bermacam-macam lagi. KC adalah seorang blogger yang tidak penat senyum bagaikan duta ubat gigi. KC juga berkongsi gambar di riangnya raya. 

sayidahnapisah, drama melayu, drama korea, runningman, kc, senyuman sepanjang hari,
Riangnya Raya Sayidahnapisah.com

Amysyeera.com @ littlewierdo

Amy J atau amysyeera.com. Blog ini aRz mula-mula kenali sebagai amy J si gadis weird. Banyak berkongsi mengenai filem, antaranya filem english dan hindustan. Blog yang dari dulu terkenal dengan hitam dan putih warna blognya. Walaubagaimanapun amysyeera masih lagi seorang pelajar di sebuah institusi pengajian tinggi boleh dilihat kebolehan dalam penulisan entrinya. Riangnya raya amysyeera?

amysyeera, amy J, amy si gadis weird, little weirdo, filem hindustan,
Riangnya Raya amysyeera.com

Aryshafayyadh

Aryshafayyadh dengan nama blog Kisah Kaseh berkongsi tempat makan menarik dan perjalanan dalam membesarkan anaknya dipanggil boboboy serta perkongsian yang menarik lain. Pemilik blog ini lebih mesra dikenali sebagai kak sha merupakan anak kelahiran perak.

kak sha, boboboy, blogger perak, perkongsian resipi masakan,
Riang Raya Kak Sha

Celoteh Adkdayah @ Kanvaskehidupanku

Blogger dari kanvaskehidupanku blog yang berwarna biru turquoise dan pink ini milik adik dayah juga seorang penuntut di sebuah ipta tempatan. Pemilik blog yang ceria ini juga merakam gambar di pagi Syawal yang ceria.

adkdayah, bloggger kedah, kanvaskehidupanku, part time blogger, student,
Riang Raya AdkDayah

Cikpinz

Blogger dari blog Cikpinz dulunya blog dikenali dengan cerita orang bujang. Seorang blogger yang berasal dari kedah. Seorang yang bekerjaya. Banyak perkongsian yang bermanfaat di blog tidak lupa untuk berkongsi gambar di pagi hari raya

cerita orang bujang, cikpinz.com, cikpin, blogger kedah,
Cikpinz Di Pagi Syawal

Papaglamz

Blogger papaglamz yang banyak berkongsi info hidup sihat samada buat lelaki mahupun wanita. Mempunyai anak yang bernama Dhia. Merupakan blogger penutup untuk entri ini. Serba merah dipagi raya.

papaglamz, blogger hidup sihat, pengedar shaklee, dhia,
Riang Raya Papaglamz

Riangnya Raya Blogger dan keluarga masing-masing. Mungkin ada yang tertanya-tanya di mana gambar raya aRz? Insyaallah menyusul kemudian, arz dahulukan sahabat-sahabat Blogger. Blogger memainkan  peranan penting tidak kira di mana jua menjadi contoh kepada masyarakat.
Begitu juga pada Syawal yang berkunjung tiba. Sudah pastinya masing-masing pulang ke kampung halaman bersama sanak saudara. Eratkan siratulrahim, maafkan segala salah dan silap. Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Jumpa Lagi.

Comments

  1. Ramainya blogger yg belum Sal kenali...boleh terjah ni...

    ReplyDelete
  2. terima kasih arz buat entry nih.. tak sabar nak baca kisah raya arz untuk tahun ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kak eyda.. kisah saya biasa-biasa saja tak gempak sangat

      Delete
  3. Bagusnyer mereka semua ni... apepun selamat hari raya!!

    ReplyDelete
  4. Meriahnyaa raya semua orang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semu meriah berhari raya. inani pun apa kurangnya kan?

      Delete
  5. Assalam... salam kenal...

    suka tgk byk blogger update kisah raya 2015... saya blogger suam2 kuku je...hahaa


    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi singgah, janganlah suam-suam kuku. jom teruskan berblogging

      Delete
  6. Terima kasih Arz. Dah orang bujang hantar gambar pun solo je kan hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah nanti bergambar berdua pula ya

      Delete
  7. Terbaik.. Kemeriah yg di kongsi bersama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriahnya raya sebagai seorang blogger di malaysia

      Delete
  8. Wah terbit dah, terima kasih aRz. Selamat Hari Raya Aidil Fitri juga buat semua sahabat blogger.. meriah masing-masing beraya..Alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kak anajingga selamat hari raya aidilfitri.

      Delete
  9. Menarik entry Arz kali ini.. Terima kasih kerana sudi berkongsi gambar dan cerita kami disini...
    Meriah sungguh raya semua.. Semoga ikatan ukhawah terus terjalin antara kita semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriahnya riang raya blogger di malaysia perlu dikongsi baru masyarakat kenal blogger dan menjadi ikutan yang baik-baik

      Delete
  10. penutup bukan main..hehehe..tq arz.sempat juga masuk entry dari blogger hebat nie...meriah semua..sporting habis

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama...mana ada blogger hebat..saya orang biasa dengan cerita biasa...(pinjam ayat rahim aim)

      Delete
  11. Meriahnya blogger-blogger ni beraya kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriah di hari raya. setahun sekali bro SP

      Delete
  12. wah..meriah nya raya semua org.. :)

    ReplyDelete
  13. Wah, koleksi gambar rakan2 blogger beraya yer ^-^

    ReplyDelete
  14. Arz kena buat macam ni tetiap tahun.. hehe

    ReplyDelete
  15. syoknyaa tengok.. :D macam2 gaya dan warna..

    ReplyDelete
  16. Terima Kasih... Arz Moha...
    Selamat Hari Raya, Pada yang belum berkenalan Jomlah ke blog Bonde :
    http://kumahuitu.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. heehehehe..seronok tgk gmbr raya...

    ReplyDelete
  18. Assalam arz,
    waaaa
    kalerpul betoi ghayer tahun ni :)
    iols loike

    ReplyDelete
  19. Wah2!! betul2 riang ria raya mereka semua beraya...seronoknya :) meriah je rasa entry ni..hihihi :)

    ReplyDelete
  20. sis JM nye mana? mana? mana? hihih

    ReplyDelete
  21. dah lama tunggu riang raya ArZ punya tapi belum keluar lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun nak tanya soalan yg sama,..ke dah ada entri tapi akak tak perasan?

      Delete
  22. Bagus bebenor entri aRz ni. Terus dapat cover kisah raya banyak blogger sekaligus! :)

    ReplyDelete
  23. hebat gambar raya blogger Malaysia..

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih