Wordless Wednesday #31 | Anak Itu Bukan Hak Milikmu

Anak Itu Bukan Hak Milikmu, Tetapi Amanah Buatmu

Wordless Wednesday | Anak itu bukan hak milikmu tetapi amanah buat dirimu. Jaga amanah itu.

Anak itu amanah, anak itu bukan milikmu, amanah buat dirimu, kids, baby comel, gambar baby cantik,
Cik Puteri 3 Bulan

{ 30 comments.. read them below or add one }

Cik Ash Cik Ash 8 Jul 2015, 06:26:00
harap ekin dapat memiliki anugerah anak gak nanti
AnonymousAnonymous 8 Jul 2015, 08:08:00
Bila baca tajuk tu rasa cam... eh, apahal pulak? Tapi itulah hakikatnya, anak bukan hakmilik kita sebab bila2 masa Allah boleh ambil balik, dia memang amanah buat kita, Allah beri untuk kita jaga dan didik menjadi insan berguna yg taat pada Allah. Ye, setuju sgt lah tu...
arzmoha arzmoha 8 Jul 2015, 08:43:00
insyaallah semoga dipermudahkan
arzmoha arzmoha 8 Jul 2015, 08:44:00
Sedih sangat akhir-akhir ini banyak sangat berita mengenai penderaan ke atas kanak-kanak sedangkan ia adalah amanah yang perlu dijaga
arzmoha arzmoha 8 Jul 2015, 08:45:00
Sedih sangat akhir-akhir ini banyak sangat berita mengenai penderaan ke atas kanak-kanak sedangkan ia adalah amanah yang perlu dijaga
Sha Mohamed Sha Mohamed 8 Jul 2015, 12:30:00
Terkesan juga bila tgk gambar arz nie.. Tambah2 sekarang nie makin kerap kes deralah.. buan anak lah.. Sedih hati...
Cik Mimie Cik Mimie 8 Jul 2015, 16:47:00
Jagalah amanah yang diberi itu dengan sebaik2 nya :)
Sayidah Napisah Sayidah Napisah 9 Jul 2015, 20:32:00
amanah sangat berattt. setiap action akan dipersoalkann. hmm
Sayidah Napisah Sayidah Napisah 9 Jul 2015, 20:33:00
bukan anak saja yang bukan milik kita. semua benda di dunia ini bukan hak milik kita
Amelia Amelia 12 Jul 2015, 01:41:00
aamiin in shaa ALLAH. ALLAH lebih tahu bila masa yang tebaik untuk kita kan
Amelia Amelia 12 Jul 2015, 01:42:00
hehe. hampir kak azie nak melenting ke? :P

segala benda ni amanah untuk kita. ALLAH nak tgk kita pandai hargai atau x.
Amelia Amelia 12 Jul 2015, 01:42:00
aik, nak kawen berdua ke? ngan sape? along? eh
Amelia Amelia 12 Jul 2015, 01:43:00
insaf ni KC. dorang x hargai apa diorang ada. bila dah terlewat baru menyesal
Amelia Amelia 12 Jul 2015, 01:43:00
unggulah masa nanti. skang mmglah boleh lari. dekat sana nak lari ke mana
Ana Jingga Ana Jingga 13 Jul 2015, 22:21:00
peninglah anak dara bertiga ni kat sini lak.. ada satu lagi tercicir ni adk dayah :@@
Ana Jingga Ana Jingga 13 Jul 2015, 22:22:00
semoga kita bersama menjalankan tanggung jawab dengan sebaik mungkin terhadap amanah Allah swt :)
arzmoha arzmoha 14 Jul 2015, 00:50:00
Marah depa kak anajingga
arzmoha arzmoha 14 Jul 2015, 00:52:00
Betul... Lambat laun akan timbul kekesalan
arysha_fayyadh arysha_fayyadh 29 Jul 2015, 12:00:00
Assalam arz,
kenyataan sebenar
tapi selalu kita ibu bapa lupa
sob3

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih