Rilek Raya Raya Rilek

Rilek Raya | Art Fadzil feat Imuda

Rilek Raya lagu nyanyian Art Fadzil feat Imuda. Raya dah nak dekat pastinya lagu raya dipasang di corong radio dan televisyen. Jadi lagu Rilek Raya ini pun menarik banyak nasihat yang cuba disampaikan.
Ala Rilek laaa dengar lagu ni dulu.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Amanda Suria Amanda Suria 14 Jul 2015, 11:20:00
Aih...x pernah plak cheq dengaq lagu depa ni.....
Fendi Rocka Fendi Rocka 14 Jul 2015, 12:50:00
TAK BOLEH LAWAN sepasang kurung biru
Siti Nurzafirah Siti Nurzafirah 14 Jul 2015, 12:55:00
hahaha..

teringat lagu relax brother...
Cik Balqis Cik Balqis 14 Jul 2015, 13:04:00
wahh..da bertukar template dahh..tahniah!
lme sgt xsinggah sini..blur2 plak rase..hahaha..

btw selamat hari raya in advance! XD
Jari Manis Jari Manis 14 Jul 2015, 13:56:00
mmg x rilex argh....duit byk kluar nih
Karya Mahirah Karya Mahirah 14 Jul 2015, 15:32:00
Haha.. rilaks la sangat ni... tak pernah cheq dengaq...
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 16 Jul 2015, 22:44:00
ye dah dengar.. nak lagu dendang perantau jugak.. hahaha
Sentiasa Panas Sentiasa Panas 23 Jul 2015, 18:19:00
Tajuk lagu yang sangat pelik..hehe
zarul farhana zarul farhana 26 Jul 2015, 22:02:00
ishh awat saya xpernah dgr lagi lagu ni
ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH 29 Jul 2015, 11:46:00
Assalam arz,
sob3
tak dapat dengor sora lagi
sekian :P

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih