Rilek Raya Raya Rilek

Rilek Raya | Art Fadzil feat Imuda

Rilek Raya lagu nyanyian Art Fadzil feat Imuda. Raya dah nak dekat pastinya lagu raya dipasang di corong radio dan televisyen. Jadi lagu Rilek Raya ini pun menarik banyak nasihat yang cuba disampaikan.
Ala Rilek laaa dengar lagu ni dulu.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Suria Amanda Suria Amanda 14 Jul 2015, 11:20:00
Aih...x pernah plak cheq dengaq lagu depa ni.....
Fnd Rocka Fnd Rocka 14 Jul 2015, 12:50:00
TAK BOLEH LAWAN sepasang kurung biru
Zafirah Kama Zafirah Kama 14 Jul 2015, 12:55:00
hahaha..

teringat lagu relax brother...
Cik Balqis Cik Balqis 14 Jul 2015, 13:04:00
wahh..da bertukar template dahh..tahniah!
lme sgt xsinggah sini..blur2 plak rase..hahaha..

btw selamat hari raya in advance! XD
Jari Manis Jari Manis 14 Jul 2015, 13:56:00
mmg x rilex argh....duit byk kluar nih
Sha Mohamed Sha Mohamed 14 Jul 2015, 14:40:00
Hahaha.. memang rilek betol..
Karya Mahirah Karya Mahirah 14 Jul 2015, 15:32:00
Haha.. rilaks la sangat ni... tak pernah cheq dengaq...
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 16 Jul 2015, 22:44:00
ye dah dengar.. nak lagu dendang perantau jugak.. hahaha
HAMIDIsP HAMIDIsP 23 Jul 2015, 18:19:00
Tajuk lagu yang sangat pelik..hehe
zarul farhana zarul farhana 26 Jul 2015, 22:02:00
ishh awat saya xpernah dgr lagi lagu ni
arysha_fayyadh arysha_fayyadh 29 Jul 2015, 11:46:00
Assalam arz,
sob3
tak dapat dengor sora lagi
sekian :P

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih