Gambar Sekitar Kuala Terengganu Di Landa Ribut

Kuala Terenganu Di Landa Ribut

Kuala Terengganu Dilanda Ribut pada 4hb Julai lalu. Apa yang aRz difahamkan adalah sekitar Batu Buruk. Perkongsian gambar ini dari group whatsapp keluarga di Kuala Terengganu semoga dijauhkan dari musibah dan takdir yang buruk-buruk disamping didalam bulan Ramadahn dan tidak lama lagi bakal meraikan Hari Raya Aidilfitri. Jom lihat sedikit perkongsian gambar kesan ribut yang melanda sekitar Kuala Terengganu.

ribut di batu buruk, ribut landa kuala terengganu,



kesan ribut kuala terengganu, batu buruk ribut,






{ 30 comments.. read them below or add one }

Norma NML Norma NML 6 Jul 2015, 07:25:00
Innalillah..semoga mereka semua sbr & tabah dgn ujian Allah di bulan Ramadhan ini
Fendi Rocka Fendi Rocka 6 Jul 2015, 08:22:00
alamak..dugaaaaaaan.

teruji kesabaran dan ketenangan kalau begini
Ms. Kejupenyet Ms. Kejupenyet 6 Jul 2015, 11:04:00
mak aikk teruknya...
sebak plak rasa hati sengok suasana mcm gitu
Dunia Zumal Dunia Zumal 6 Jul 2015, 12:44:00
Subhanallah, kesian pada mangsa ribut tu...
SalbiahM SalbiahM 6 Jul 2015, 20:20:00
uish, dahsyatnya..semoga mangsa yang terlibat tabah menghadapi ujian kali ni
Siti Nurzafirah Siti Nurzafirah 6 Jul 2015, 22:30:00
Innalillah.. tahun lepaih kat Melaka.. ingat lagi....
aRz MoHa aRz MoHa 7 Jul 2015, 08:04:00
itulah. semoga dengan ujian ini menyedarkan kita semua
aRz MoHa aRz MoHa 7 Jul 2015, 08:04:00
betul salM semoga mereka tabah
aRz MoHa aRz MoHa 7 Jul 2015, 08:05:00
terkejut juga masa mula dapat gambar-gambar ini.
aRz MoHa aRz MoHa 7 Jul 2015, 08:05:00
benar dugaan menguji kesabaran dan ketenangan. moga kita keluar dari zon selesa
aRz MoHa aRz MoHa 7 Jul 2015, 08:06:00
dalam bulan puasa dan hampir nak rasa kalau ada kemalangan jiwa pasti menyayat hati
muhammad nizam muhammad nizam 7 Jul 2015, 22:31:00
menakutkan juga.. dah 3 malam hujan + kilat ni...
aRz MoHa aRz MoHa 8 Jul 2015, 09:24:00
itulah kan...ingat angin biasa ja
aRz MoHa aRz MoHa 8 Jul 2015, 09:25:00
musim hujan pula ya sekarang nizam
aRz MoHa aRz MoHa 8 Jul 2015, 09:25:00
semoga mereka di pantai timur dilindungi dari bencana
sayidah napisah sayidah napisah 9 Jul 2015, 20:41:00
bencana alam skrg ni menandakan sesuatu
sayidah napisah sayidah napisah 9 Jul 2015, 20:42:00
yeke abe nize? masya-Allah. moga selamat semuanya amin
sayidah napisah sayidah napisah 9 Jul 2015, 20:42:00
oh yeke kat merlaka tahun lepaih?
Amy J Amy J 12 Jul 2015, 01:50:00
uish teruk juga. masha ALLAH, bila ALLAH nak turunkan bencana, bila2 je
ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH 29 Jul 2015, 12:03:00
Assalam arz,
Ya Allah teruk juga yer
dugaan ramadhan

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih