Majlis Berbuka Puasa Bersama Blogger Utara

Berbuka Puasa Bersama Blogger Utara

Iftar atau berbuka puasa bersama Blogger Utara. Sebenarnya merupakan idea Tuan Blog Siti Yang Menaip. Sebelum ni jumpa mengenali di alam Blog atau maya sahaja. Dengan program Berbuka Puasa Bersama Blogger Utara seperti ini merapatkan hubungan sesama Blogger.

Blogger Utara, Gambar Bersama, Hotel Vistana,
Sesi bergambar  
Blogger Utara, Wefie,
Wefie

Bukan semua dapat menghadiri majlis ini kerana  ia di rancang begitu cepat dan tidak sempat membuat hebahan di blog dan media sosial. Antara yang sempat hadir adalah :

1. Siti Yang Menaip
    sitiyangmenaip.blogspot.com

2. Kak Sha
    aryshafayyadh.blogspot.com

3. Nurzafirah
    miamorzafirah.blogspot.com

4. Amanina
    sukasamko.blogspot.com

5. Pha Is
    www.budakpening.com

6. Che Sue Izzeyda
    izzeyda.blogspot.com

7. Cik Siti
    www.sitisharini.com


Belum sempat nak siapkan ENTRY penuh majlis berbuka jadi aRz sertakan dulu sesi bergambar selepas berbuka. Tunggu next entri. Insyaallah secepat mungkin. Terima kasih buat semua yang sudi menghadirkan diri. Moga di masa akan datang kita rancang dengan lebih baik.

#bloggerutara

Jumpa Lagi

{ 28 comments.. read them below or add one }

kokna kokna 2 Jul 2015, 09:25:00
seronoknye uolls.. nnt nk join gak la
Dunia Zumal Dunia Zumal 2 Jul 2015, 10:04:00
Moga ada lagi majlis macam nie sebab Zumal teringin nak join...
el el 2 Jul 2015, 10:13:00
wahh bersambung2lah entry ni ye
sori xdpt nak join
insyallah di hari dan waktu di masa akan dtg pulok ye
aRz MoHa aRz MoHa 2 Jul 2015, 11:00:00
alhamdulillah. moga lebih ramai selepas ini
aRz MoHa aRz MoHa 2 Jul 2015, 11:03:00
rasanya ada perancangan raya nanti....
aRz MoHa aRz MoHa 2 Jul 2015, 11:05:00
insyaallah zumal kita cuba rancang lebih baik selepas ini
Eny Abdullah Eny Abdullah 2 Jul 2015, 11:12:00
arz.. hr tu kak eny nak tanya.. cmne nak join blogger utara ni... hehehhe
aRz MoHa aRz MoHa 2 Jul 2015, 11:34:00
kena tengok gambar buffet ramadhan lagi seronok hhe
ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH 2 Jul 2015, 12:50:00
Assalam arz,
next entry please he3

#BloggerUtara
Siti Nurzafirah Siti Nurzafirah 2 Jul 2015, 13:37:00
nama iolls, mana Siti...??

sob sob sob
Khir Khalid Khir Khalid 2 Jul 2015, 14:31:00
Wahh seronok klu dpt join ni.. tahun ni tak berkesempatan lagi nak berbuka puasa bersama kengkawan blogger.. jadual agak padat pulak mengalahkan menteri hehee..
Semoga silaturrahim terus akrab dgn sepenuh keceriaan dan keberkatan... aamiin.. :)
anajingga anajingga 2 Jul 2015, 20:49:00
menteri mana tu KK haha :0
anajingga anajingga 2 Jul 2015, 20:50:00
seronok menjalin ukhwah kan aRz.. Alhamdulillah .
Arol Mubin Arol Mubin 3 Jul 2015, 03:33:00
Ouh, ini iftar yang kat Hotel Vistana tue eh? Tak dapat join sebab dah balik Melaka. Insyallah, ada setahun setengah lagi kat Penang. Mungkin Ramadan tahun depan? :D
Jari Manis Jari Manis 4 Jul 2015, 12:25:00
meriah!!! ramai yg sis JM kenal tu
Amanina Mads Amanina Mads 5 Jul 2015, 14:09:00
nina saja yg tak buat entri berbuka ni.. hahaha
Amy J Amy J 12 Jul 2015, 02:06:00
mana abg arz ni.x jawab pun soklan kekny
Amy J Amy J 12 Jul 2015, 02:07:00
abg KK dah makin femes skang. busy je memanjang. hehehehe.
Amy J Amy J 12 Jul 2015, 02:07:00
titew nak jumpa kak Ana T___T
Amy J Amy J 12 Jul 2015, 02:07:00
kita kenal kak CT, ngan kak Eyda je. hehhehe

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih