Sabtu Yang Ceria | Kata-kata Semangat #2

Ego, talent, sabtu, sabtu yang ceria, arzmoha
Sabtu yang ceria | Too Much Ego Will Kill Your Talent

{ 32 comments.. read them below or add one }

Farrah MF Farrah MF 31 Jan 2015, 21:50:00
Sangat sangat setuju. Ego melampau takkan bawa kita ke mana :)
Anizz Annisa Anizz Annisa 31 Jan 2015, 22:12:00
ego akan makan diri sendiri jugak akhirnya nanti.. :D
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 00:19:00
Ego yang melampau merugikan kita
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 00:24:00
betul anizz. ego perlu ada tapi jangan terlalu menguasai
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 00:25:00
terbaik mommy irra...sentiasa besederhana
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 00:26:00
:) samalah. samping tu harap diri pun tak terlalu ego...merugikan
❤Kamsiah❤ ❤Kamsiah❤ 1 Feb 2015, 07:48:00
tak kemana manusia yg ego ni...ALLAH tak suka,manusia pun turut membenci..
Etuza Etuza Etuza Etuza 1 Feb 2015, 09:14:00
tak baik untuk kesihatan diri, kena buang sikap ego ni..memakan diri..
Etuza Etuza Etuza Etuza 1 Feb 2015, 09:18:00
agaknya dia lupa ada Allah maka dia ego..buanglah ego anda..kerana kala anda ego, anda sebenarnya sedang ego kepada Allah.
Etuza Etuza Etuza Etuza 1 Feb 2015, 09:20:00
ada juga kata-kata " kalau kita lupa Allah terlebih dahulu Allah lupakan kita..sebab itu kejahatan berleluasa, sebaik saja ingat Allah, belum anda nak ingat hanya ada niat ingat Allah terlebih dahulu Allah telah ingat dan merahmati anda" hebat kan
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 12:47:00
betul hebat, cikgu etuza. Allah tak pernah lupa pada hamba-hambanya
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 12:49:00
betul kak kamsiah. Manusia juga turut membenci
aRz MoHa aRz MoHa 1 Feb 2015, 12:50:00
bahaya ego ni kan cikgu etuza
cikpinz cikpinz 1 Feb 2015, 14:07:00
Ego ni tak pi mana-mana..lagi orang meluat ada la ..
Jari Manis Jari Manis 1 Feb 2015, 20:24:00
ego dan sombong sama x...sis JM x ego kan
Jari Manis Jari Manis 1 Feb 2015, 20:25:00
buat apa lah nk ego-ego nih..siapalah kita hanya insan biasa ...sedangkan Allah lagi maha agung..
Jari Manis Jari Manis 1 Feb 2015, 20:26:00
org makin menjauhkan diri kan
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 1 Feb 2015, 23:41:00
Takde maknanya nk ego sgt..Buanglah sfat ego agar hdup kita tnang dan mendpt berkat..tak mau ego2 ok ...Jom jauhi dri dr sifat ego
CT Humairah CT Humairah 3 Feb 2015, 09:52:00
kena always be humble tapi bukan sampai kasi ruang orang pijak2 hehe..
Amy J Amy J 3 Feb 2015, 23:45:00
betul3..... too much emotions will kill you too. hahahaha. pandai2 la balance kan diri. jangan terlalu megah dengan apa yang ada
Zaidalifah Hussin Zaidalifah Hussin 4 Feb 2015, 13:41:00
ARZ...
kita beri nasihat biar org tu sedar diri....
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 16 Feb 2015, 15:21:00
ego melangit sekalipun bkn boleh jd bekalan ke mati

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih