Sampai hati abang


Perkongsian video yang menyentuh hati khas buat para suami. Moga memberi manfaat buat kita semua.

Jumpa Lagi
Sampai hati abang

{ 30 comments.. read them below or add one }

umi alya umi alya 16 Dec 2014, 07:18:00
Nnt akak singgah semula ya, tak dapat tengok video ni
ajim (kerusiburok) ajim (kerusiburok) 16 Dec 2014, 07:19:00
peringatan untuk para suami. one day insyaAllah :)
Etuza Etuza Etuza Etuza 16 Dec 2014, 10:58:00
Sama juga dengan UMI ..akan tengok lepas ni ya..tak ada paparan..gelap..line no power..pasti nak tengok Etuza kan suami..)
Etuza Etuza Etuza Etuza 16 Dec 2014, 11:00:00
Sama juga dengan UMI ..akan tengok lepas ni ya..tak ada paparan..gelap..line no power..pasti nak tengok Etuza kan suami..)
Nao Mei Nao Mei 16 Dec 2014, 11:07:00
Tak dpt tengok sebab...cik akak guna phone je..huhu..
Bunda a.k.a KN Bunda a.k.a KN 16 Dec 2014, 22:19:00
A ah...tak dapat tengok...nanti datang lagi , InsyaAllah...
Jari Manis Jari Manis 16 Dec 2014, 23:09:00
ramai tak dapat tgk video ni lah aRz...
Jari Manis Jari Manis 16 Dec 2014, 23:11:00
play je video ni..ceramah dari Ustaz Azhar Idrus
Jari Manis Jari Manis 16 Dec 2014, 23:12:00
kak umi ..play je video ni..ceramah dari Ustaz Azhar Idrus..x de gambar pun
Jari Manis Jari Manis 16 Dec 2014, 23:16:00
para suami amat sesuai sgt dgr ceramah/video ni..layan isteri sebaik mungkin, tak jatuh martabat suami cium tangan isteri..beranak bukan sesuatu yg mudah..tunjuk akhlak yg baik pada isteri tersayang..nak tahu lebih lanjut..perlu dgr :-)
aRz MoHa aRz MoHa 17 Dec 2014, 10:25:00
kalau buka menggunakan tab atau smartphone memang tak boleh 'play' video. Hanya boleh menggunakan laptop atau pc
Jari Manis Jari Manis 17 Dec 2014, 10:55:00
yeayy..sis JM guna laptop kat umah
aRz MoHa aRz MoHa 17 Dec 2014, 11:40:00
bila-bila senang dengarlah.
aRz MoHa aRz MoHa 17 Dec 2014, 11:42:00
sebijik terus sisi JM tulis...terbaik...
Anizz Annisa Anizz Annisa 18 Dec 2014, 14:11:00
terbaik ceramah nie..para lelaki yang dah jadi suami atau bakal jadi suami kena dengar.. walaupun anis belum berkahwin.. rase syahdu lak dengar ceramah nie..
Anizz Annisa Anizz Annisa 18 Dec 2014, 14:14:00
isteri dan ibu adalah insan yang banyak berkorban mase dan tenaga untuk berbakti pada keluarga.. betul tu.. sakit nak beranak tu antara hidup dan mati.. huhu.. anis tak merasai lagi cuma pengalaman dari kenalan yang duk cerita saat tu..anis sendiri tak dapat imagine..huhu.. hargailah isteri anda wahai suami.. :)
hainom OKje hainom OKje 19 Dec 2014, 10:25:00
Dah cium tangan bini lum Arz? hihi...
Tetiba suka ngan Ustaz ni tau Arz....
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK 21 Dec 2014, 11:31:00
Saya x mampu habiskan sebab air mata saya dah nak bergenang. Tahan je ni.
Alhamdulillah saya dapat suami yang x pernah naik tangan & kaki.
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK 21 Dec 2014, 11:33:00
Rezeki lain-lain.
Mungkin x dapat yang macam ni, tapi merana kot lain.
Sabar je lah, kan.
Nak buat macamana dah..
Doa lah pada Allah:)
Amy J Amy J 27 Dec 2014, 01:42:00
internet tengah slow.. nanti saya buka balik..
Amanina Mads Amanina Mads 25 Jan 2015, 22:45:00
harap2 para suami di luar sana patut tengok
aRz MoHa aRz MoHa 26 Jan 2015, 00:30:00
setiap orang lain-lain ujiannya. perbanyakkan berdoa pada ALLAH

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih