Teman Setia November Bloglist Disember

blogger, blog, teman, baik, senarai pengomen

Salam. Selamat tinggal November. Selamat datang Disember.
Terima kasih buat Teman Setia November. Kepada yang komen tinggalkan 15 komen ke atas seperti biasa saya masukkan kedalam blolist no 2.

Tetapi disebabkan bulan november yang agak kurang baik buat saya. Kenapa pula? Insyaallah nanti saya kongsikan. Saya berbaik hati masukkan 3 blog lagi yang meninggalkan 14 komen. Mereka telah berusaha yang terbaik.

Bloglist, Disember, rakan blogger, blog

Selamat berkunjung ke blog saya terima kasih diucapkan.

Jumpa Lagi.

{ 45 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 2 Dec 2014, 06:59:00
Tahniah bt mereka.. maaf baru dtg mnyinggah.. selamat december arz
Time Traveller Time Traveller 2 Dec 2014, 07:17:00
Kita tak selalu datang menyinggah maka tak dapat lah tempat terbaik 15 tu hahahahaa :D
Mama Amir n Ain Mama Amir n Ain 2 Dec 2014, 07:27:00
Tahniah kepada mereka semua...
Kakcik Seroja Kakcik Seroja 2 Dec 2014, 08:33:00
Hanya beberapa minggu lagi, 2015 akan menyapa...
Unknown Unknown 2 Dec 2014, 10:39:00
tahniah kpd yg tersenarai
Anizz Annisa Anizz Annisa 2 Dec 2014, 10:57:00
tahniah semuanyaa.. :) thanx ye arz masukkan anis dalam bloglist.. nanti anis masukkan arz dalam bloglist nanti oke :) lame dah nak masukkan..asyik terlupa je..hihi.. sorii
Jari Manis Jari Manis 2 Dec 2014, 11:33:00
Terima kasih ArZ kerana menghargai kami ye
arzmoha arzmoha 2 Dec 2014, 12:03:00
Time traveller terima kasih singgah :)
arzmoha arzmoha 2 Dec 2014, 12:06:00
terima kasih mama amir sudi singgah
arzmoha arzmoha 2 Dec 2014, 12:22:00
Happy december kak farrah
arzmoha arzmoha 2 Dec 2014, 12:36:00
terima kasih anizz sebab sokong aRz dan terima kasih sebab masukkan dalam bloglist
Unknown Unknown 2 Dec 2014, 13:33:00
tahniah kepada semua yg terpilih :)

drshikinzainal @ ekin drshikinzainal @ ekin 2 Dec 2014, 13:37:00
Tahniah buat semua pengomen tegar :)
arzmoha arzmoha 2 Dec 2014, 15:45:00
terima kasih juga Dr Shikin terus support saya
arzmoha arzmoha 2 Dec 2014, 15:45:00
terima kasih azrin rahim sudi singgah
arzmoha arzmoha 2 Dec 2014, 15:46:00
terima kasih HSB sudi singgah
Etuza Etuza 2 Dec 2014, 16:47:00
Asalam alamk aRz kepoh lah pula Etuza . Jujur Etuza tak sedar kepoh kat sini no 1 teratas..apapun inilah komen kan ..kita kena sokong menyokong bah baru namnya berblog..bestTQ tahniah juga
Suria Amanda Suria Amanda 3 Dec 2014, 09:13:00
Tahniah buat semua..tegar sungguh kan...mcm tu la support sesama kita....
arzmoha arzmoha 3 Dec 2014, 10:02:00
Cikgu Etuza...."kepoh" bermaksud apa?

terima kasih cikgu etuza....
seronok terima komen dari cikgu etuza
cikpinz cikpinz 3 Dec 2014, 10:51:00
Tahniah buat semua..CP kurang BW November tapi ada kesempatan pasti tinggal jejak gak kat sini..
Khir Khalid Khir Khalid 3 Dec 2014, 12:16:00
Tahniah kpd yg tersenarai... salam Disember & salam ceria selalu.. :)
Ujie Othman Ujie Othman 4 Dec 2014, 14:32:00
Tahniah utk blogger yg tersenarai.
Saya lama lagi la kot..sbb baru je berkenalan dgn awak. :)
Nina Mads Nina Mads 4 Dec 2014, 23:44:00
tahniah buat semua pengomen tegar :)
mama3farhanah.blogspot mama3farhanah.blogspot 6 Dec 2014, 04:03:00
Saya ada nampak nama saya disitu.
Terima kasih kembali pada arz
Farrah MF Farrah MF 7 Dec 2014, 09:28:00
Terima kasih ye, aRz. Masukkan akak dalam bloglist :)
Eshamz Halim Eshamz Halim 10 Dec 2014, 07:49:00
Terima kasih bro kerana sentiasa sudi berkunjung ke blog aku..... :D
arzmoha arzmoha 10 Dec 2014, 11:44:00
Terima kasih juga bro eshamz yang selalu tinggalkan nasihat dan kmen yang membina.
Tunsha Ayunie Tunsha Ayunie 12 Dec 2014, 02:14:00
tahniah semua yang tersenarai :)
zarul farhana zarul farhana 18 Dec 2014, 17:44:00
boleh la terjah mereka semua ya...
zarul farhana zarul farhana 18 Dec 2014, 17:45:00
boleh la terjah mereka semua ya...

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih