Wordless Wednesday #49 | Terlalu Kreatif dan Berseni Gajah atau Zirafah?

Wordless Wednesday | Kreatif dan Berseni Gajah atau Zirafah

Wordless Wednesday #49 Gajah atau Zirafah hasil seni yang dipertontonkan di Dewan Sri Pinang sempena Georgetown Festival

pameran seni sempena georgetown festival di dewan sri pinang, gajah atau zirafah, pameran seni, kreatif, arca,
Gambar apa yang anda nampak?

pameran seni sempena georgetown festival di dewan sri pinang, gajah, pameran seni, kreatif, arca,
Pameran di Dewan Sri Pinang sempena Georgetown Festival | gajah

pameran seni sempena georgetown festival di dewan sri pinang, zirafah, pameran seni, kreatif, arca,
Pameran di Dewan Sri Pinang sempena Georgetown Festival | Zirafah

{ 37 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 24 Aug 2016, 13:22:00
wahh! serius cantik!! jauh pula nak perginya..kalau dekat..memang sampai dah..cantik hasil seni ni!

www.ceritaejoy.com
Tunsha Ayunie Tunsha Ayunie 24 Aug 2016, 13:23:00
Cantik sangat, teruja tengok hasil seni macam ni.
dear anies dear anies 24 Aug 2016, 13:39:00
mmmm... x tau nk jawab ;-)
Khamsi Abdullah Khamsi Abdullah 24 Aug 2016, 16:06:00
Stail.. mesti pening time installation. huu
Unknown Unknown 24 Aug 2016, 16:38:00
husna pernah tgk nih.. tp rasanya dalam video kot.. tak igt kat mana..
otak geliga gila org yg buat nih.. pandai mputar belit.. hahahaha..
arzmoha arzmoha 24 Aug 2016, 17:09:00
hahah sapa lah yang rajin dan berseni ni kan...
arzmoha arzmoha 24 Aug 2016, 17:10:00
power sangat orang macam ni...memang kreatif...
arzmoha arzmoha 24 Aug 2016, 17:10:00
kreatif sangat kan ayunie ramli
arzmoha arzmoha 24 Aug 2016, 17:11:00
kan...arz pun dah nak balik...tapi patah balik semata nak ambil gambar
arzmoha arzmoha 24 Aug 2016, 17:12:00
hai ejoy...insyaallah nanti arz singgah
Nor Azimah Ali Nor Azimah Ali 24 Aug 2016, 18:40:00
Hasil seni camni utk org yg minat mmg cantikla, terus terang akk tak minat, hihi..akk tk minat lukisan abstrak tu, yg akk tk pandai nak tafsir, tapi akk suka lukisan yg mgambarkan keindahan alam, pantai, kampung..
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit 25 Aug 2016, 07:44:00
Seni yg menguji minda
Kreatif sangat
suri suri 25 Aug 2016, 09:16:00
best kalau dapat ke tempat berseni begini.tapi setakat ini tak ada peluang lagilah nak ke sanan melihat depan mata heee..
Mummy Julia Mummy Julia 25 Aug 2016, 10:01:00
Seni itu indah..kannn.. dalam gajah ada gajah..:D
Lya Akif Imtiyaz Lya Akif Imtiyaz 25 Aug 2016, 10:44:00
Kreatif betul laa mereka2 ni..
sabree hussin sabree hussin 29 Aug 2016, 17:23:00
Apa nama seni ni? Shadow art ke?
Jari Manis Jari Manis 31 Aug 2016, 14:36:00
kalau gajah duduk je yg salah
arzmoha arzmoha 1 Sep 2016, 16:06:00
hahhaha...gajah duduk tu memang salah huhu
arzmoha arzmoha 1 Sep 2016, 16:29:00
Saya pun tak tahu....huhu saya bukan orang seni...
arzmoha arzmoha 1 Sep 2016, 16:30:00
samalah saya ni pun akak....bukan berseni sangat...kalau lukisan di pameran seni memang tak faham...
arzmoha arzmoha 1 Sep 2016, 16:56:00
tengah fikir amcam mana dia buat ....
arzmoha arzmoha 1 Sep 2016, 17:01:00
banyak tempat yang masih ada...mungkin boleh ke street art...seni juga tu hehe
arzmoha arzmoha 1 Sep 2016, 17:02:00
mummy julia dalam bidang seni kan?
arzmoha arzmoha 1 Sep 2016, 17:02:00
mereka insan terpilih...kalau bagi kat aRz alamat bertukar jadi raksasa hehe

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih