Bantal Hotel Murah dan Berkualiti Penang

Bantal Hotel Murah Berkualiti Penang

Bantal Hotel Murah dan Berkualiti Di Penang. Sebelum cerita lebih lanjut, semoga kehidupan kita hari ini lebih baik dari semalam. Perkongsian hari ini mengenai satu produk hotel...macam biasa bila dengar produk hotel mesti teringat bantal, tuala, cadar, selimut dan juga tilam. Buat masa ini mengenai Bantal Hotel yang gebu dan selesa untuk tidur yang berkualiti.

bantal hotel penang, barang kelengkapan hotel penang, bantal untuk homestay penang, bantal hotel murah dan berkualiti,
Bantal Hotel Penang

Tidur yang berkualiti sangat penting untuk kekal bertenaga pada keesokkan hari terutama yang sudah berkeluarga ( yang masih bujang pun boleh, lagi banyak masa untuk tidur kan?). Buka saja mata pasti banyak komitmen yang perlu dilakukan. Jika tidur terganggu disebabkan bantal yang kurang selesa dan bau kurang menyenangkan sudah pasti membawa kepada hasil yang kurang baik pada keesokkan hari seperti mengantuk, sakit leher, pening kepala, terasa cepat letih dan sebagainya

Walaubagaimanapun tidur yang berkualiti juga terhasil dari beberapa perkara. Bantal dan tilam adalah antara salah satu faktornya. Tidak perlu tidur yang terlalu lama sebaliknya cukup untuk 8 jam sehari. Tidur awal juga antara faktor penting supaya dapat bangun di awal pagi dengan ceria.

bantal hotel, bantal hotel murah, bantal hotel murah penang, barang kelengkapan hotel, bantal untuk homestay,
Bantal Hotel Murah Penang

Jenis Bantal

Terdapat lebih kurang 3 jenis bantal hotel. Bantal Hollowfill, Bantal Cotton dan juga Bantal Feather. Walaubagaimanapun kali ini aRz lebih menekankan pada bantal hollowfill. Lebih murah dan mudah untuk dibasuh dan paling disukai mungkin kerana harganya

Bantal hotel hollowfill terdiri material polyester dan fiber Mudah dibasuh dan dijaga serta ringan. Sesuai buat mereka yang sangat allergic dengan habuk, debu serta kotoran.

bantal hotel penang, bantal hotel murah dan berkualiti, bantal hotel ipoh, bantal hotel kedah, bantal hotel harga borong,
Bantal hotel Penang

Harga Bantal Hotel Murah Penang

Bila dah bercerita mengenai produk mesti akan tanya "berapa harga bantal hotel ?". Jadi aRz kongsikan harga serta bagaimana cara ingin membeli dan boleh dapatkan bantal ini.

Seperti mana-mana produk sekalipun semestinya lebih banyak kuantiti sudah pasti lebih murah. Pembelian kuantiti banyak melayakkan mendapat harga borong, menjimatkan kos pos dan penghantaran dan memudahkan.

Harga bantal hotel Hollowfill

1pc - RM 35
10pc ketas - RM 30/pc

Untuk pembelian pada kuantiti yang banyak boleh berbincang dengan menghubungi nombor di bawah.

Dimana Bantal Hotel Penang Boleh Didapati?

Setakat ini Bantal Hotel Penang beroperasi secara COD. Di sekitar kawasan Georgetown antaranya Tesco Jelutong, Penang Times Square, Komtar, Lebuh Karpal Singh, dan juga Queensbay Mall.

bantal hotel murah, bantal hotel murah berkualiti penang, bantal hotel berkualiti, bantal homestay, bantal tiada alergik, bantla hollowfill murah,
Bantal Hotel Penang

Untuk Kawasan Mainland ( Seberang Perai Utara, Seberang Perai Selatan dan Seberang Perai Tengah ) juga disediakan perkhidmatan COD tetapi pada hari tertentu.

Untuk negeri-negeri bersebelahan seperti Kedah dan Perak dan juga negeri-negeri lain sebaiknya menghubungi nombor yang tertera dibawah untuk perbincangan. Terdapat juga perkhidmatan pos dimana caj pos ditanggung oleh pembeli. Jangan risau kos tidak terlalu tinggi. Jangan malu untuk bertanya dan berbincang.

Untuk Putrajaya dan kawasan sekitar boleh COD dengan wakil kami yang berada disana.



Sekiranya berminat untuk mendapat Bantal Hotel Murah dan Berkualiti ini boleh menghubungi melalui beberapa 2 cara dibawah.

Facebook Bantal Hotel Penang


Facebook : Pembekal Bantal Hotel Penang
Whatsapp : 011-27130797
                    0174299421 (Fina)

bantal hotel murah, bantal hotel berkualiti, pembekal bantal hotel, pemborong bantal hotel, bantal untuk homestay, bantal hollowfill,


Semoga dapat membantu mereka yang sedang mencari bantal hotel dan juga kelengkapan lain seperti cadar, tilam, tuala dan lain-lain lagi. Di lain masa akan dikongsikan lagi produk hotel yang lain.

Comments

  1. empukkknyaaaa buat tidoooo :)

    ReplyDelete
  2. Hee... nampak bantal mata kakak macam nak tidur pulak:)
    Kakak suka bantal kekabu.

    ReplyDelete
  3. Makin banyak beli, makin murah. Berbaloi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. makin banyak makin kurang kos operasi sebab tu makin murah

      Delete
  4. Alahaiii kalau dekat nak jugak beli! best okeyyy bantal hotel~

    ReplyDelete
  5. Bestnya bantal hotel... pasti empuk, tidur lena... :)

    ReplyDelete
  6. abah dalam planning nk tukar bantal dalam rumah ni yg baru.. nanti husna try suggest kat dya ye..

    ReplyDelete
  7. Kadang kadang kalau tido dekat hotel 2 bintang ni bantal dia nipis sangat ....naik poning kepala den hihi...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. bantal hotel best sebab tak terlalu keras tak terlalu lembut

      Delete
  9. ada juga wakil jualan di area Putrajaya..tu nak dengar

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup putrajaya, shah alam, klang, bangi, kajang ada wakil jualan

      Delete
  10. memang nyenyak tdo semasa tdo d hotel so x rugilah kalau beli bantar hotel ni

    ReplyDelete
  11. terima kasih arZ kerana share..sis JM dah ambik no contact ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih