Sedetik Lara Nyanyian Hazama OST Tercipta Untukku

Lirik Lagu Sedtik Lara Nyanyian Hazama OST Tercipta Untukku


Hari ini nak berkongsi sikit lirik lagu Sedetik Lara Nyanyian Hazama dan lagu ini digunakan sebagai OST khas untuk sebuah filem Tercipta Untukku yang ditayangkan eksklusif di Astro First. Lagu Sedetik Lara ini mendapat sentuhan Tam Spider dan lirik ditulis oleh Keon Khirin Omar. 

lirik lagu sedetik lara nyanyian hazama ost khas tercipta untukku, lagu hazama sedetik lara, lirik lagu best, lirik lagu jiwang,
Sedetik Lara

Lirik Lagu Sedetik Lara Nyanyian Hazama OST Tercipta Untukku

Tiada aku tersedar cinta
Kerana lenaku yang lara
Di antara laluan masa
Kau terbit hujungnya cahaya

Kau yang ku cinta jangan pilu
Kau yang ku cinta ku jagamu

Andai dunia kita terpisah
Cintaku pasti terus hidup
Derita ini hanyalah tanda
Agar dua jiwa terhimpun selamanya

Ku percaya suratan takdir
Engkaulah hadiahku yang terbaik
Penawar jiwa yang terakhir
Menutupi segala sakit 
Yang tak pernah berpenghujungnya

Ooooo

Kau yang ku cinta jangan pilu
Kau yang ku cinta ku jagamu oooo

Andai dunia kita terpisah
Cintaku pasti terus hidup
Derita ini hanyalah tanda
Agar dua jiwa terhimpun selamanya

Sinopsis Filem Tercipta Untukku Khas Untuk Astro First

Kisah percintaan dua pasangan lakonan Nabila Huda ( Thia ) dan Remy Ishak ( Aidil ) yang sangat utuh sehinggalah ke gerbang perkahwinan sehinggalah mereka diuji dan di duga dimana keduanya menghidap barah otak. Antara babak paling menarik dimana Aidil ucapkan 

"Saya tak janji yang saya akan sayang awak sampai akhir hayat awak, tapi saya janji....saya akan sayang awak sampai akhir hayat saya"

Kalau nak tengok atau dengar lagu Sedetik Lara dari Hazam boleh cuba cari di youtube ok...
setakat ini dulu jumpa lagi...

{ 12 comments.. read them below or add one }

Inani Hazwani Inani Hazwani 25 Jul 2016, 11:46:00
Hari tu masa mula mula dengar terus suka. Best !
aRz MoHa aRz MoHa 26 Jul 2016, 16:20:00
layan ja lagu ni...tapi tak tengok lagi filem tercipta untukku ni
aRz MoHa aRz MoHa 26 Jul 2016, 16:21:00
sedap kalau layan...tapi mungkin sebab di bawa oleh hazama juga
Khir Khalid Khir Khalid 28 Jul 2016, 12:09:00
Mantap lagu ni... mmg best.
Zie Has Zie Has 28 Jul 2016, 14:20:00
best best ...

p/s: selamat hari raya :)
yaya cendana yaya cendana 28 Jul 2016, 16:09:00
rasanya dah lama tak bw sini kan bro moha....
hainom OKje hainom OKje 28 Jul 2016, 18:25:00
Mcm pernah dengar sekali.... tp masih tak boleh ingat macamana lagu dia
hainom OKje hainom OKje 28 Jul 2016, 18:25:00
Mcm pernah dengar sekali.... tp masih tak boleh ingat macamana lagu dia
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 30 Jul 2016, 23:40:00
uuish dak pernah dengar lagi.. hewhew.. lagu baru Hazama nanti nak pi dengar..

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih