Pemandu Van Kacak di Kepulauan 99 Pulau

Bercuti di Pulau Langkawi

Bercuti di sebuah kepulauan yang dikelilingi 99 pulau tidak lain adalah Pulau Langkawi. Walaubagaimanapun ketika bercuti di sini kelihatan pemandu van kacak di Pulau ini. Kenal tak? 

Pemandu kacak Langkawi, percutian di Langkawi, sewa van Langkawi, van Langkawi, arzmoha di Langkawi,
Sapa pemandu ini? 

Ok aRz gurau sebenarnya sedang bercuti singkat ke Pulau Langkawi. Berehat bersama keluarga. Luangkan masa bersama. Dalam kita sibuk menghadapi hari hari mendatang dengan kerjanya, menguruskan keluarga dan sebagainya jangan lupa untuk berikan sedikit waktu untuk bersama keluarga. 

Insyaallah ada masa saya kongsikan lagi. Jangan lupa ikuti instagram aRz banyak yang anda boleh lihat di sana. 

Jumpa Lagi

{ 31 comments.. read them below or add one }

aswaleyla aswaleyla 20 Sep 2015, 17:12:00
pemandu van ni muka macam robert partinson laaa
Scdha Sein (SS) Scdha Sein (SS) 20 Sep 2015, 20:56:00
Itu janggut ke sabut? He he he...
* Gurau je...
Ahmad Hasif Ahmad Hasif 21 Sep 2015, 01:42:00
ok la.. selamat bercuti ye

Blogwalking sini..

Blogahbar
Murni Alysa Murni Alysa 21 Sep 2015, 08:02:00
sebweum buka td terbayang2 abam hemsem yang bdn sado2 gtu..dah buka terus patah semangat..baru nak mintak no fon tp xjd lerr..kikiki jgn marah naaa
Kira Sakura Kira Sakura 21 Sep 2015, 11:22:00
sat lagi ada yang sewa driver ni pulak hahahahaha :p
SalbiahM SalbiahM 21 Sep 2015, 17:41:00
alah..kacak pun tak boleh ngorat,nanti kena kejar ngan parang..haha
iffah hussin iffah hussin 22 Sep 2015, 00:00:00
Kacak luar, Kacak dalam , Kacak dengar sini ! he he he
selamat bercuti Arz
Siti Nurzafirah Siti Nurzafirah 22 Sep 2015, 07:57:00
ohhh.. no wonder...

pemandu kacakk....??? urm... *kelipok2 kelopak mata*
zai zamree zai zamree 22 Sep 2015, 12:52:00
pemandu kacak????errr...errr...
Abam Kie Abam Kie 22 Sep 2015, 13:53:00
nampak kacak, nampak kacak,
dia pakai NV!
❤Kamsiah❤ ❤Kamsiah❤ 22 Sep 2015, 17:19:00
errr...kirim coklat,boleh..:)
Cik Ash Cik Ash 22 Sep 2015, 22:22:00
Baru nak ngorat pemandu van x jadi la hahahaha
hainom OKje hainom OKje 23 Sep 2015, 07:27:00
Haha.....nak balik ar, sebab ada driver kacak sangat kat sini ....
Etuza Etuza Etuza Etuza 23 Sep 2015, 07:30:00
Asalam...sesekali jadi driver ..seronok bawa penumpang pasti ramai jeling..
http://madey09.blogspot.my/2015/09/kliklah-lagi-lihat-apa-yang-kita-ada.html
klik lah kalau ingat orang Sabah ya...sudah linkkan
el el 30 Sep 2015, 16:32:00
ingat betul2 buat partime driver van..ahaks
aRz MoHa aRz MoHa 30 Sep 2015, 21:29:00
Terima kasih nanti saya kongsikan
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 3 Oct 2015, 21:49:00
huahua boleh tahan tahap melawak tu eh =P wakaka..
cepatlaaa citer borong cekelat.. adik2 punya mana ???
Nora Karim Nora Karim 6 Oct 2015, 12:25:00
la... ingat betul2 pemandu di sana :p *tipah tertipu*
Anizz Annisa Anizz Annisa 9 Oct 2015, 20:57:00
ingatkanabg sado td..hahah... terkono dengan tajuk..hahah.. :P
Amy J Amy J 9 Oct 2015, 22:41:00
eceh. hensem sangat hahahahahah
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 21 Oct 2015, 13:02:00
ni tekan lif naik sendiri ye ;-)

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih