Sabtu Yang Ceria | Dubai

Sabtu Yang Ceria |Dubai

Sabtu ada yang cuti ada juga yang bekerja semoga ceria selalu. Perkongsian hari ini adalah gambar yang dikongsikan di Twitter pemandangan dan bangunan di Dubai. Jom saksikan. 

Dubai, gambar cantik Dubai, bangunan di Dubai, Dubai yang cantik, apa yang menarik dengan Dubai, Sabtu Yang Ceria,
Dubai
Dubai

Dubai

Dubai

Dubai memang terkenal dengan kecantikan senibina bangunannya dan bangunan tertinggi di dunia, gambar yang diambil juga memainkan peranan yang penting untuk menjadikan sesebuah tempat ini cantik dan menarik. Itu yang membuatkan aRz rasa tertarik untuk berkongsi disini dengan anda semua.  Setakat ini saja perkongsian kali ini. Semoga Sabtu anda ceria selalu.

Jumpa Lagi.

{ 19 comments.. read them below or add one }

Zafirah Kama Zafirah Kama 19 Sept 2015, 16:16:00
Subhanallah... cantiknya...

dah lama adore dengan Dubai...

one day.. in sha allah ~
aswaleyla aswaleyla 19 Sept 2015, 18:29:00
teringin la nak ke sini. in shaa Allah suatu hari nanti
Ana Jingga Ana Jingga 19 Sept 2015, 19:20:00
Dubai, kota kemewahan..dari padang pasir yang tandus suatu ketika dahulu .
Unknown Unknown 20 Sept 2015, 00:20:00
semua kekayaan di bumi ne milik Allah ^^
Kira Sakura Kira Sakura 21 Sept 2015, 11:28:00
gayat tengok gambar. baru tengok gambar belum betul-betul berdiri tempat tinggi lagi huuuuuu
SalbiahM SalbiahM 21 Sept 2015, 17:42:00
ingat arz gi Dubai tadi..hihi
Cik Ash Cik Ash 22 Sept 2015, 22:24:00
Cantiknya senibina dia...
OKje OKje 23 Sept 2015, 07:29:00
Mmg cantik Arz..... rasa sekarang jugak nakbterbang ke Dubai. Tp apakan daya.....tangan tak sampai huhu
cahaya hayati cahaya hayati 29 Sept 2015, 16:46:00
Nak pi dubai... Tergoda dengan senibina di sana. SubhanaAllah
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 3 Oct 2015, 21:50:00
tapi kalo kat Dubai ni.. kawasan ni je ada pembangunan.. keliling tanah gersang padang pasir ehehe..
apa2 pun yes.. bangunan mmg cantik2..
aboya aboya 5 Oct 2015, 21:18:00
chanteq! Tertarik! Memang dabommm
Nora Karim Nora Karim 6 Oct 2015, 12:27:00
subhanallah... memang cantik...!
Amelia Amelia 9 Oct 2015, 22:42:00
serious lawa sangat! teringin nak g sana one day.
dear anies dear anies 21 Oct 2015, 14:30:00
kos sara hidup pun tggi ;-)

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih