Rasai Nu Caffe Tongkat Ali Dengan Campuran Kopi Arabica Mengekalkan Tenaga Berpanjangan

Rasai Nu Caffe Tongkat Ali Dengan Campuran Kopi Arabica Mampu Mengekalkan Tenaga Berpanjangan

Sejak bekerja aRz memang seorang yang peminat kopi. Bermacam-macam kopi sudah dirasai. Sehinggalah baru-baru ini merasai sendiri Nu Caffe Tongkat Ali dengan 100% Kopi Arabica. Banyak sebenarnya kelebihan minum kopi dan juga tongkat ali. Antara yang paling utama mampu mengekalkan tenaga berpanjangan. Jom baca lagi perkongsian mengenai Nu Caffe serta kelebihannya.

kelebihan nu cafe tongkat ali, nu cafe, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Caffe Tongkat Ali dengan campuran Kopi Arabica

Nu Caffe Tongkat Ali Dengan 100% Kopi Arabica

Nu Caffe Tongkat Ali menjadi istimewa dengan ekstrak tongkat ali Physta. Pyhsta merupakan hasil usaha penyelidik dari Malaysia dan Massachussets Institute of Technology ( USA) mendalami kelebihan tongkat ali hampir sedekad. Pensijilan dan Pengiktirafan Pyhsta telah dipatenkan di Malaysia, Jepun, Eropah dan Amerika Syarikat. 

Pensijilan dan pengiktirafan Physta juga telah mengikuti standard SIRIM (MS249:2011) serta dihasilkan di fasiliti penghasilan ekstrak bertaraf GMP, ISO 220000 dan HACCP serta satu-satunya fasiliti pengekstrakan di Malaysia yang melepasi pemeriksaan Food Drug Administration Amerika Syarikat (USFDA).

Untuk memudahkan lagi, proses mengekstrakkan Physta ini dilakukan dengan sangat teliti supaya bahan bioaktif tidak musnah. Teknologi pengekstrakkan berasaskan air yang dipatenkan dan dos yang konsisten iaitu 50mg ekstrak tongkat ali dalam setiap hidangan.

kelebihan nu cafe tongkat ali, nu caffe, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Caffe Tongkat Ali sudah dirasai

Nu Caffe Tongkat Ali Mengekalkan Tenaga Berpanjangan

Sebagai seorang ketua keluarga dengan rutin harian yang sangat padat dari pagi sampai malam seperti aRz memang sangat sesuai mengamalkan Nu Caffe Tongkat Ali Physta bagi mengekalkan tenaga berpanjangan. Suka atau tidak rutin harian perlu dijalani sebagai satu tanggungjawab dan amanah. Tanpa tenaga tambahan sudah pasti tepat jam 9 malam sudah rebah dibuai mimpi.

Mana tidaknya dari pagi sibuk dengan rutin harian seperti menghantar Cik Puteri ke sekolah kemudian bergegas ke tempat kerja. Bekerja pula di adakalanya di dalam pejabat dan adakala diluar pejabat di bawah panas terik. Waktu petang digunakan untuk bersukan seperti bermain badminton. Kalau ikutkan memang rebah seawal jam 9. Tetapi bila teringatkan tanggunjawab yang belum selesai seperti menemani Cik Puteri mengulangkaji pelajaran atau belajar mengaji, aRz mesti buat sesuatu untuk memastikan semuanya terlaksana. 

Diperkenalkan dengan Nu Caffe rasa lebih cergas dan bertenaga. Seseorang yang minat bersukan memang susah nak dipisahkan walaupun dah berkeluarga. Bukan saja tenaga lebihan waktu malam tetapi ketika pun dapat dirasai. Mungkin juga kerana kelebihan tongkat ali yang membekalkan tenaga berpanjangan, membaiki pengaliran darah dan fokus, meningkatkan kesihatan lelaki keseluruhan dan info yang paling popular iaitu meningkatkan libido.

Cara Penyediaan Nu Caffe Tongkat Ali Pyhsta

Cara penyediaan Nu Caffe Tongkat Ali Physta sangat mudah. Didatangkan dalam pek yang mudah di bawa kemana saja. Samada menyediakan di rumah atau di tempat kerja tidak menjadi masalah. Setiap pek dimasukkan ke dalam 200ml air panas, suam ataupun sejuk mengikut citarasa tersendiri.

nu caffe, kelebihan nu cafe tongkat ali, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Caffe Tongkat Ali

nu caffe, kopi tongkat ali, kelebihan nu cafe tongkat ali, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Cafe Tongkat Ali

Sekiranya ada yang tertanya-tanya macam mana nak dapatkan Nu Caffe Tongkat Ali Physta boleh dapatkan di pautan ini DenaiSell - Nu Caffe Tongkat Ali. Harga cuma RM 18.50 memang berbaloi dengan kualiti serta rasa sebenar tongkat ali.

Terima kasih kerana sudi membaca Rasai Nu Caffe Tongkat Ali Dengan Campuran Kopi Arabica Mengekalkan Tenaga Berpanjangan. Semoga perkongsian ini memberi manfaat buat semua.

{ 33 comments.. read them below or add one }

Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 19 Apr 2017, 13:40:00
Perghh pastinya mendapat tenaga extra dengan Nu Caffe..Pilihan terbaik untuk Arz dalam menjalani hidup seharian..Teruskan minum Nu Caffe okey..
aRzMoHa aRzMoHa 19 Apr 2017, 13:54:00
insyaallah...menjadi rutin di pagi hari...
CikLa Shahril CikLa Shahril 19 Apr 2017, 14:35:00
Mmg pembekal tenaga Kopi ni kan. Boleh rekmen kt cik Abe ni. Kesian beliau, seharian penat bekerja mencari nafkah utk keluarga.
Lea Azleeya Lea Azleeya 19 Apr 2017, 14:41:00
nampak cam sodap jerk coffee ni.. seb bek tak minat sangat kopi.. kalau tak meroyan cari.. hehehe
Efa Othman Efa Othman 19 Apr 2017, 15:22:00
Nu-caffe memberi tenaga untuk urusan seharian.... 😊
Ummi Khalif Ummi Khalif 20 Apr 2017, 07:48:00
Nampak macam sedap. InsyaAllah boleh belikan untuk suami nanti.. :D
PeRdU cINta PeRdU cINta 20 Apr 2017, 12:09:00
Boleh suggest kat En Suami..mana tahu nak cuba..boleh beli.. :)
onlajer onlajer 20 Apr 2017, 12:10:00
okeh kawan pun pengemar kopi, nak kena oder jugalah macam nih
masa tengah hot pirate kopi kawan siap niaga lagi
siti hazreen siti hazreen 20 Apr 2017, 19:04:00
saya peminat kopi jugak, tapi bukan kopi campuran ;)
hainom OKje hainom OKje 20 Apr 2017, 22:39:00
Fanatik kopi mmg patutlah beli. Sesekali tukar selera....
Bunda_nora Bunda_nora 21 Apr 2017, 04:38:00
owh.. anak2 bunda peminat coffee segera... ada berapa sachet dalam dia dengan harga RM18.50 tu?
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:23:00
tentu suami sayang bila isteri menghargai pengorbanannya
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:24:00
kopi ada banyak kebaikan...orang barat suka amalkan
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:25:00
jom pekena secawan rasai sendiri
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:26:00
kopi yang pekat dan berkhasiat....
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:30:00
untuk waktu tertentu kita mungkin tiada masa untuk menikmati kopi bukan campuran...terutama kita sedang mengejar masa
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:32:00
5 sachet...dengan ekstrak tongkat ali pyhsta memang berbaloi dengan harga
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:32:00
wah...boleh juga jadikan kopi ini sebagai satu perniagaan
aRzMoHa aRzMoHa 21 Apr 2017, 11:33:00
boleh beli di link diatas ya PC
Hero Borneo Hero Borneo 21 Apr 2017, 18:05:00
teringin pulak nak rasa nu Caffe tongkat Ali..

saya memang peminat kopi
aynora nur aynora nur 22 Apr 2017, 11:15:00
Kopi arabica pekat dgn khasiat tongkat ali.. mmg best.
Dunia Zumal Dunia Zumal 22 Apr 2017, 11:43:00
Suka kopi camni, mudah disediakan
lyana ishak lyana ishak 22 Apr 2017, 11:50:00
Tengok gambar pon dah mengiurkan mesti sedap NU Caffe nie .. =)
Pha Is Pha Is 22 Apr 2017, 13:00:00
Kuat la arz lpas nih...
Mas Zull Mas Zull 22 Apr 2017, 22:23:00
assalamualaikum arzmoha...tak pernah rasa kopi ni....sedap ke...
** Mama Maszull

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih