Rasai Nu Caffe Tongkat Ali Dengan Campuran Kopi Arabica Mengekalkan Tenaga Berpanjangan

Rasai Nu Caffe Tongkat Ali Dengan Campuran Kopi Arabica Mampu Mengekalkan Tenaga Berpanjangan

Sejak bekerja aRz memang seorang yang peminat kopi. Bermacam-macam kopi sudah dirasai. Sehinggalah baru-baru ini merasai sendiri Nu Caffe Tongkat Ali dengan 100% Kopi Arabica. Banyak sebenarnya kelebihan minum kopi dan juga tongkat ali. Antara yang paling utama mampu mengekalkan tenaga berpanjangan. Jom baca lagi perkongsian mengenai Nu Caffe serta kelebihannya.

kelebihan nu cafe tongkat ali, nu cafe, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Caffe Tongkat Ali dengan campuran Kopi Arabica

Nu Caffe Tongkat Ali Dengan 100% Kopi Arabica

Nu Caffe Tongkat Ali menjadi istimewa dengan ekstrak tongkat ali Physta. Pyhsta merupakan hasil usaha penyelidik dari Malaysia dan Massachussets Institute of Technology ( USA) mendalami kelebihan tongkat ali hampir sedekad. Pensijilan dan Pengiktirafan Pyhsta telah dipatenkan di Malaysia, Jepun, Eropah dan Amerika Syarikat. 

Pensijilan dan pengiktirafan Physta juga telah mengikuti standard SIRIM (MS249:2011) serta dihasilkan di fasiliti penghasilan ekstrak bertaraf GMP, ISO 220000 dan HACCP serta satu-satunya fasiliti pengekstrakan di Malaysia yang melepasi pemeriksaan Food Drug Administration Amerika Syarikat (USFDA).

Untuk memudahkan lagi, proses mengekstrakkan Physta ini dilakukan dengan sangat teliti supaya bahan bioaktif tidak musnah. Teknologi pengekstrakkan berasaskan air yang dipatenkan dan dos yang konsisten iaitu 50mg ekstrak tongkat ali dalam setiap hidangan.

kelebihan nu cafe tongkat ali, nu caffe, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Caffe Tongkat Ali sudah dirasai

Nu Caffe Tongkat Ali Mengekalkan Tenaga Berpanjangan

Sebagai seorang ketua keluarga dengan rutin harian yang sangat padat dari pagi sampai malam seperti aRz memang sangat sesuai mengamalkan Nu Caffe Tongkat Ali Physta bagi mengekalkan tenaga berpanjangan. Suka atau tidak rutin harian perlu dijalani sebagai satu tanggungjawab dan amanah. Tanpa tenaga tambahan sudah pasti tepat jam 9 malam sudah rebah dibuai mimpi.

Mana tidaknya dari pagi sibuk dengan rutin harian seperti menghantar Cik Puteri ke sekolah kemudian bergegas ke tempat kerja. Bekerja pula di adakalanya di dalam pejabat dan adakala diluar pejabat di bawah panas terik. Waktu petang digunakan untuk bersukan seperti bermain badminton. Kalau ikutkan memang rebah seawal jam 9. Tetapi bila teringatkan tanggunjawab yang belum selesai seperti menemani Cik Puteri mengulangkaji pelajaran atau belajar mengaji, aRz mesti buat sesuatu untuk memastikan semuanya terlaksana. 

Diperkenalkan dengan Nu Caffe rasa lebih cergas dan bertenaga. Seseorang yang minat bersukan memang susah nak dipisahkan walaupun dah berkeluarga. Bukan saja tenaga lebihan waktu malam tetapi ketika pun dapat dirasai. Mungkin juga kerana kelebihan tongkat ali yang membekalkan tenaga berpanjangan, membaiki pengaliran darah dan fokus, meningkatkan kesihatan lelaki keseluruhan dan info yang paling popular iaitu meningkatkan libido.

Cara Penyediaan Nu Caffe Tongkat Ali Pyhsta

Cara penyediaan Nu Caffe Tongkat Ali Physta sangat mudah. Didatangkan dalam pek yang mudah di bawa kemana saja. Samada menyediakan di rumah atau di tempat kerja tidak menjadi masalah. Setiap pek dimasukkan ke dalam 200ml air panas, suam ataupun sejuk mengikut citarasa tersendiri.

nu caffe, kelebihan nu cafe tongkat ali, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Caffe Tongkat Ali

nu caffe, kopi tongkat ali, kelebihan nu cafe tongkat ali, nu cafe tongkat ali, kopi meningkatkan tenaga, kopi tongkat ali meningkatkan libido, kopi tongkat ali bermutu tinggi,
Nu Cafe Tongkat Ali

Sekiranya ada yang tertanya-tanya macam mana nak dapatkan Nu Caffe Tongkat Ali Physta boleh dapatkan di pautan ini DenaiSell - Nu Caffe Tongkat Ali. Harga cuma RM 18.50 memang berbaloi dengan kualiti serta rasa sebenar tongkat ali.

Terima kasih kerana sudi membaca Rasai Nu Caffe Tongkat Ali Dengan Campuran Kopi Arabica Mengekalkan Tenaga Berpanjangan. Semoga perkongsian ini memberi manfaat buat semua.

Comments

  1. Perghh pastinya mendapat tenaga extra dengan Nu Caffe..Pilihan terbaik untuk Arz dalam menjalani hidup seharian..Teruskan minum Nu Caffe okey..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah...menjadi rutin di pagi hari...

      Delete
  2. Mmg pembekal tenaga Kopi ni kan. Boleh rekmen kt cik Abe ni. Kesian beliau, seharian penat bekerja mencari nafkah utk keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tentu suami sayang bila isteri menghargai pengorbanannya

      Delete
  3. nampak cam sodap jerk coffee ni.. seb bek tak minat sangat kopi.. kalau tak meroyan cari.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kopi ada banyak kebaikan...orang barat suka amalkan

      Delete
  4. Nu-caffe memberi tenaga untuk urusan seharian.... 😊

    ReplyDelete
  5. Nampak macam sedap. InsyaAllah boleh belikan untuk suami nanti.. :D

    ReplyDelete
  6. Boleh suggest kat En Suami..mana tahu nak cuba..boleh beli.. :)

    ReplyDelete
  7. okeh kawan pun pengemar kopi, nak kena oder jugalah macam nih
    masa tengah hot pirate kopi kawan siap niaga lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah...boleh juga jadikan kopi ini sebagai satu perniagaan

      Delete
  8. saya peminat kopi jugak, tapi bukan kopi campuran ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk waktu tertentu kita mungkin tiada masa untuk menikmati kopi bukan campuran...terutama kita sedang mengejar masa

      Delete
  9. Fanatik kopi mmg patutlah beli. Sesekali tukar selera....

    ReplyDelete
  10. owh.. anak2 bunda peminat coffee segera... ada berapa sachet dalam dia dengan harga RM18.50 tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5 sachet...dengan ekstrak tongkat ali pyhsta memang berbaloi dengan harga

      Delete
  11. teringin pulak nak rasa nu Caffe tongkat Ali..

    saya memang peminat kopi

    ReplyDelete
  12. Kopi arabica pekat dgn khasiat tongkat ali.. mmg best.

    ReplyDelete
  13. Suka kopi camni, mudah disediakan

    ReplyDelete
  14. Tengok gambar pon dah mengiurkan mesti sedap NU Caffe nie .. =)

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum arzmoha...tak pernah rasa kopi ni....sedap ke...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  16. Wahh bagus ni.. nanti leh kasi kat Abah..

    ReplyDelete
  17. Tongkat ali mmg diakui kebaikannya, bukan shj utk tenaga barit tapi utk kekuatan seluruh badan juga.. kena dgn kopi mmg superb! :)

    ReplyDelete
  18. Semua dok pos pasal ni. Esok mak pi KL mak nk pi cari. Pergi SBB tak?

    #TheRealBloggerMak

    ReplyDelete
  19. Itew minum coffee vietnam mmg kaw laaa

    ReplyDelete
  20. peminta kopi harus dpt kannya

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih