If We Dare To Win, We Should Dare To Lose

Kata-kata Motivasi | If We Dare To Win We Should Dare To Lose

Di saat kita sudah mula menjulang kemenangan sudah pasti kekalahan sesuatu yang menakutkan. Suka atau tidak hidup ini bagaikan roda yang berputar. Adakala kita diatas adakala kita dibawah. Walaubagaimanapun jangan mengalah atau berhenti mencuba untuk terus berjaya. Apa pula kata Dato' Lee Chong Wei Juara Badminton Negara?

"If We Dare To Win, We Should Dare To Lose" - Lee Chong Wei-

arzmoha.com, kata-kata motivasi, ayat motivasi, kata-kata penaik semangat, if we dare to win we should dare to lose, kata-kata juara badminton negara, kata-kata juara dunia, jaga-jaga,
arzmoha.com

{ 32 comments.. read them below or add one }

Amy J Amy J 8 Oct 2016, 14:11:00
lorh tu je ke abg arz. sikitnya. baru semangat nak baca. haha. tapi saya setuju dengan quote tu!
Irda Garmin Irda Garmin 8 Oct 2016, 15:08:00
semangat nak baca..panjangkan entry lagi..irda suka motivasi :)
Gee Lion Gee Lion 8 Oct 2016, 21:07:00
Kalau tak gagal, macam mana nak berjaya.
Kan kan kan.
Nor Azimah Nor Azimah 8 Oct 2016, 21:40:00
Betul3x;), akk lbh suka entri pendek tapi padat. Sibuk naw tk cukup masa nk baca entri panjang2.
iffah hussin iffah hussin 9 Oct 2016, 12:24:00
Chaiyuk-chaiyuk Arz... dont give up... he he he
Manusia Berubah Manusia Berubah 10 Oct 2016, 11:47:00
suka LCW ..!
tu je..

ok baiii.. :p
syima yusuf syima yusuf 10 Oct 2016, 22:46:00
betul2. kalau kita nak kan something. kita kena berusaha
raihanah raihanah 11 Oct 2016, 09:27:00
semoga kita semua terus berjaya
Abe nick Abe nick 11 Oct 2016, 16:54:00
ermmm yg penting usaha kena ada kalau menang kalah lain cita hu3
Hani Fadhlina Abdul Rahman Hani Fadhlina Abdul Rahman 11 Oct 2016, 20:25:00
Semasa kita senang kita kena beringat jugak ... Sekelip mata jer nikmat tu boleh ditarik balik ...
Pha Is Pha Is 11 Oct 2016, 22:15:00
ni nk jd jagus badminton jugak la nih.. hehehe
aRz MoHa aRz MoHa 12 Oct 2016, 00:45:00
hahah lepas ni aRz ambil pula apa yang pha is katakan hehehe
aRz MoHa aRz MoHa 12 Oct 2016, 00:48:00
setuju abe nick....usaha lebih penting berbanding kemenangan
aRz MoHa aRz MoHa 12 Oct 2016, 00:51:00
ya semoga dengan usaha berterusan membuatkan kita berjaya
aRz MoHa aRz MoHa 12 Oct 2016, 00:53:00
betul..usaha tangga kejayaan
aRz MoHa aRz MoHa 12 Oct 2016, 01:12:00
simple ja heheh mendalam maksudnya hehe
aRz MoHa aRz MoHa 12 Oct 2016, 01:18:00
yela kan kak...sebenarnya agak kesuntukan masa
aRz MoHa aRz MoHa 12 Oct 2016, 01:27:00
yeah...terima kasih Bonda
Uncle Zuan Uncle Zuan 17 Oct 2016, 23:08:00
terbaik! love this quotes
Reen Johari Reen Johari 26 Oct 2016, 08:49:00
Bila gagal, kita akan belajar dari kegagalan untuk terus bangkit dan berjuang dapatkan kemenangan.. 💪

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih