Minyak Wangi Tahan Lama 24 Jam Mont Cabana

MINYAK WANGI TAHAN LAMA 24 JAM MONT CABANA

Bagaimana rasa kalau sehari tidak memakai minyak wangi? Bagi saya secara peribadi memang tidak selesa. Kalau ada yang mengenali arzmoha.com secara dekat pasti tahu samada ke tempat kerja, keluar berjalan-jalan, bersukan, solat mahupun duduk di rumah sekalipun saya akan sentiasa pakai minyak wangi. Kenapa? Sebab saya tak mahu orang di sekeliling rasa tidak selesa seandainya bau badan agak kurang menyenangkan.

Minyak Wangi Tahan lama 24 jam - Mont Cabana, zul ariffin dan minyak wangi, mont cabana eau de parfum, perfume mont cabana zul ariffin, minyak wangi premium,
Minyak Wangi Tahan lama 24 jam - Mont Cabana

Saya yakin anda semua juga turut rasa perkara yang sama. Saya tidak takut untuk mencuba minyak wangi yang baru dan akan kekal gunakannya kalau dah rasa selesa. Paling penting minyak wangi tersebut mesti tahan lama. Baru-baru ni saya baru dapat tahu ada wangian premium yang berkualiti dilancarkan pada Mei 2018 iaitu Mont Cabana. Menarik..

Menariknya bukan saja boleh menjadi pengguna malah menjadi wakil jualan yang mana dapat menambah pendapatan sendiri wahupun keluarga. Teruskan membaca sampai habis sebab saya akan kongsikan satu persatu untuk kebaikan kita bersama.

Mont Cabana Parfum - Minyak wangi tahan lama

MONT CABANA MINYAK WANGI PREMIUM TAHAN LAMA 24 JAM


Kenapa dipanggil premium, biasanya bila sebut premium ini biasanya bauannya ada pada minyak wangi orang kaya. Mahal mahal. Kita mungkin tidak mampu untuk membeli wangian premium yang mahal atau lebih baik berjimat. Mont Cabana bukan minyak wangi 'Inspired Perfume' atau perfume biasa-biasa tetapi wangiannya dihasilkan dengan wangian tersendiri dan mempunyai kilang sendiri.

Setiap keluarannya bakal digandingkan dengan artis-artis dan 'public figure' yang terkenal di mana setiap keluaran akan merupakan signature artis tersebut. Membuatkan sememangnya perlu dijadikan sebahagian dari koleksi minyak wangi setiap peminat minyak wangi.

Produk minyak Wangi Mont Cabana yang tahan lama wangiannya ini didatangkan bersama botol yang esklusif, kotak besi dan botol yang begitu class. Satu lagi sebab kenapa perlu dijadikan ianya sebagai satu koleksi peribadi.

mont cabana parfum, minyak wangi mont cabana, minyak wangi tahan lama sesuai untuk lelaki dan wanita, minyak wangi bauan elegan dan mewah, mont cabana EDP, minyak wangi sesuai untuk wanita terbaru dan esklusif, minyak wangi zul ariffin,
Bentuk yang esklusif dan menarik - Mont Cabana


Saya difahamkan akan ada 24 jenis minyak wangi Mont Cabana yang bakal dikeluarkan pada tahun 2018 dan untuk pelancaran awal hanya terdapat sebanyak 2 jenis untuk lelaki dan wanita.

22 jenis lagi akan keluar secara berperingkat. Sekiranya anda mula rasakan ianya sesuatu yang menarik boleh simpan tarikh yang saya kongsikan di bawah iaitu tarikh keluaran berikutnya untuk kita sama-sama jadikan ianya satu koleksi peribadi.

Mont Cabana 1 & 2 - Mei 
Mont Cabana 3, 4, 5, & 6 - Jun
Mont Cabana 7, 8, 9, & 10 - Julai
Mont Cabana 11, 12, 13, & 14 - Ogos

Kebiasaannya kalau ada botol yang cantik dengan kotak yang menarik ditambah dengan signature rtis terkenal di Malaysia pastinya ada harga tersendiri dan boleh dijual di kemudian hari sebagai satu koleksi peribadi.


zul ariffin minyak wangi, zul ariffin mont cabana, wangian zul ariffin,wangian zul ariffin mont cabana, minyak wangi artis, wangian pilihan artis,



CARA DAPATKAN MONT CABANA - MINYAK WANGI TAHAN 24 JAM

Sekiranya anda tertanya-tanya bagaimana ingin dapatkan minyak wangi tahan lama sehingga 24 jam samada untuk kegunaan sendiri atau jadikan sebagai hadiah dan juga hantaran perkahwinan ada perlu terus hubungi pihak Mont Cabana seperti yang saya kongsikan di bahagian bawah sekali atau order melalui laman web https://montcabana.my/shop/. Harga sangat berpatutan.

Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia, SIngapore, Brunei dan Indonesia. Cash On Delivery melalui wakil jualan atau agen sah. Sekiranya anda membeli melalui laman web pembayaran dapat dilakukan menggunakan kad kredit, kad debit, pemindahan wang secara online dan lain-lain.

Sangat mudah untuk dapatkan Mont Cabana - wangian parfum yang esklusif dan premium untuk citarasa elegan dan mewah.

MONT CABANA BRONZE EDITON

Mont Cabana Bronze Edition Parfum atau minyak wangi ini sesuai untuk lelaki dan wanita dihasilkan dari campuran buah-buahan Sicily, Crisp Lavender dan Ekstrak Gaharu. Minyak wangi Mont Cabana berasaskan Malaysia yang direka khas dan dibentuk untuk menjadi wangian berkualiti tinggi 

EDP Mont Cabana, minyak wangi tahan lama, minyak wangi esklusif dan elegan, minyak wangi unisex, cara pilih minyak wangi yang sesuai,
Mont Cabana Bronze Edition

MONT CABANA GOLD EDITON

Mont Cabana Gold Edition Parfum atau minyak wangi yang diciptakan khas untuk wanita. Diekstrak dari bungaan segar dan rempah ratus yang eksotik. Wangian gold edition yang sesuai untuk wanita yang mengimpikan kecantikan, kehidupan dan cinta. 

P/s : boleh jadikan hadiah ulangtahun perkahwinan anda.

mont cabana parfum, minyak wangi tahan lama mont cabana, EDP mont cabana, minyak wangi sesuai untuk wanita,
Mont Cabana



WAKIL JUALAN @ AGEN MONT CABANA DIPERLUKAN

Dalam dunia siapa yang berusaha dan pandai mengambil peluang untuk menjana pendapatan insyaallah akan berjaya. Dengan kemampuan minyak wangi Mont Cabana yang tahan 24 jam ini pastinya bakal mendapat sambutan yang agak memberansangkan. 

Wakil jualan tidak terhad hanya untuk di Malaysia malah dibuka juga untuk Brunei, Singapore dan Indonesia. Pihak Mont Cabana juga akan membantu samada secara online dan juga offline.

Ini masa yang terbaik untuk mengorak langkah untuk menjadi wakil jualan atau agen Mont Cabana yang terawal kerana pihak HQ telah pun memperuntukkan dana untuk memasarkan pada 60 billboard seluruh Malaysia, iklan televisyen dan radio, surat khabar serta banner dan flyers.

Paling tidak akan mendapat tempias dari hasil pemasaran yang strategik ini serta pengaruh dari artis yang turut mempromosikan minyak wangi Mont Cabana. Lebih menarik apabila terdapat sistem jualan yang canggih dan terdapat bonus serta penghargaan (reward).

Jangan lupa dapatkan Mont Cabana Parfum, Minyak wangi tahan lama 24 jam yang esklusif dan elegan sesuai untuk lelaki dan wanita yang pentingkan penampilan menarik dan bertenaga.



Rujuk sini untuk maklumat sebagai wakil jualan 



Untuk maklumat lain :-


WEBSITE



WHATSAPP

012-3377045


INSTAGRAM : MINYAK WANGI.PERFUME



FACEBOOK : Mont Cabana MY


Comments

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih