Muat Turun Ringkasan Teks Ucapan Bajet 2018

Muat Turun Ringkasan Teks Ucapan Bajet 2018

Bajet 2018 sudah tentu dinanti-nantikan oleh semua Rakyat Malaysia ini kerana ianya suatu perkara yang penting dan bakal menentukan ekonomi negara. Disini segala peruntukan, cukai dan kelebihan untuk negara diumumkan. Walaubagaimanapun sekiranya ada yang ingin mendapatkan Ringkasan Teks Ucapan Bajet 2018 boleh didapati di muat turun menerusi link yang diberikan di bawah.

Ringkasan Teks Ucapan Bajet 2018, #bajet2018


Ucapan Bajet 2018 disampaikan oleh YAB Dato' Sri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak. Terdapat beberapa pengumuman yang baik buat rakyat Malaysia yang sempat didengari antaranya Duit Anak Malaysia 2018, Cuti Bersalin dari 60 hari ke 90 hari, Pemansuhan Tol di beberapa lokasi dan lain-lain lagi.

Selain itu Bajet 2018 juga penting kerana mampu memberi kesan kepada gaya hidup setiap rakyat malaysia samada yang bekerja sendiri mahupun makan gaji.

Untuk memuat turun Rinkasan Teks Ucapan Bajet 2018 anda boleh ke pautan ini bermula jam 6 petang  >> MUAT TURUN RINGKASAN TEKS UCAPAN BAJET 2018<<


Selain itu anda juga boleh melihat semula Infografik bajet 2017 tahun lepas untuk bandingkan dengan tahun ini disini >> Infografik bajet 2017<<

Setakat ini dahulu insyallah sekiranya sempat saya kongsikan lagi mengenai #Bajet2018 disini.

Comments

  1. Thanks bro, lambat sangat Najib nak umum ni... hihi

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..PC tengok juga tadi di tv..apa yang paling penting kita sentiasa berdoa agar negara kita sentiasa diberkati..dilindungi dan aman sentiasa..

    ReplyDelete
  3. syukur pada rezeki yg menjadi hak kita hak rakyat

    ReplyDelete
  4. CT hanya mampu berdoa Malaysia kekal aman bahagia =)

    ReplyDelete
  5. Banyak berita gembira untuk penjawat awam. :)

    ReplyDelete
  6. Politic dah ubah ni x tau bujet ade tukar ke...

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih