Bateri Kereta Murah Di Bateriku.com Dengan Servis Bateri Kong Terbaik

Bateri Kereta Murah di Bateriku.com Dengan Servis Bateri Kong Terbaik

Bateri Kereta Murah Di Bateriku.com | Mungkin ada yang sedang mencari kedai menjual bateri kereta murah dari Perlis hingga ke JB Mungkin segelintir lagi mencari kedai yang memberikan servis bateri kong terbaik. Sebab setiap orang mempunyai kemahuan dan citarasa tersendiri. Tapi kali ini nak dikongsikan servis bateriku.com yang menyediakan bateri kereta murah dan servis bateri kong terbaik harga tetap dan tiada caj tersembunyi. Menarik bunyinya kan? Teruskan membaca mengenai bateriku.com.

bateri kereta murah di bateriku.com dengan servis bateri kong terbaik, bateriku.com, bateriku, bateri kereta murah, servis bateri kong,
Bateri kereta murah di bateriku.com dan servis bateri kong terbaik

Apa itu Bateriku.com?

Bateriku.com ini adalah syarikat milik tempatan yang menawarkan servis penghantaran dan penggantian bateri kenderaan di seluruh Malaysia. Ia meliputi seleruh negeri di Malaysia dari Perlis sehingga Johor Bahru. Servis utama yang ditawarkan adalah bateri kereta murah dan servis bateri kong terbaik samada di rumah, di tempat kerja mahupun di atas jalan raya. Menjimatkan masa dan wang.

Waktu Operasi Bateriku.com

Waktu operasi bateriku adalah dari 7 pagi sehingga 1 pagi dengan 365 hari. Maksudnya servis mereka tiada istilah cuti. Sekiranya bateri kong pada hari bekerja atau cuti memang tiada masalah.


bateri kereta murah, servis bateri kong terbaik, bateriku, bateriku.com, kedai bateri kereta di waktu malam,
Bateri kong dengan servis terbaik

Pengalaman Servis Bateri Kong Dengan Bateriku.com

Teringat cerita rakan sepejabat mengenai bateri kong lebih kurang jam 12 malam. Lalu membuat panggilan kepada rakan-rakan. Sebelum ini pernah sekali bateri kong di tengah jalan. Mujur ada rakan yang mempunyai 'powerbank' yang boleh mengecas kereta untuk sekali. Kali ini dia berharap powerbank dapat membantu, sayangnya dah rosak. 

Tapi rakan dia pula memberi satu nombor untuk dihubungi katanya terdapat servis bateri kong dengan harga bateri kereta murah seluruh Malaysia. Setelah dihubungi, sementara menunggu bantuan tiba rakan lepak dulu di kedai mamak. Mujur di Penang banyak kedai mamak. Setelah menunggu, tiba van berwarna hijau rupanya dari bateriku.com. Harga bateri kereta murah dan berpatutan. Kebiasaannya kalau ditengah malam mana-mana perkhidmatan pun akan ada lebihan caj. Tetapi dengan bateriku.com harga tetap sama. Paling menarik PMERIKSAAN, PENGHANTARAN DAN PEMASANGAN yang diberikan oleh bateriku.com adalah PERCUMA. 

bateri kereta murah, servis bateri kong terbaik, bateriku, bateriku.com,
Bateri kereta murah di bateriku.com

Bateriku.com memastikan Bateri kereta murah dengan HARGA TETAP. Tiada caj tersembunyi yang mana keluasan jaringan kawasan servis dari Perlis ke JB. Servis perkhidmatan secara mobil ini akan diuruskan oleh MOTEC ( Mobile Techician ) terlatih, peramah dan boleh dipercayai. Setiap servis perkhidmatan anda akan diberikan no ID pengelanan, pastikan dari bateriku baru memberi kebenaran. 

Bateri kereta murah ada waranti? Bateriku.com memberikan waranti dari 12 bulan hingga 30 bulan. Bergantung kepada jenis bateri yang dibeli. 

bateri kereta murah,bateri kong, servis bateri kong terbaik, waktu operasi bateriku, bateriku,
Motech servis bateri kong

Program #freechecking Bateriku.com

Bateriku.com telah melancarkan program #FreeChecking untuk badan korporat, kelab kereta, komuniti perumahan secara PERCUMA. Walaubagaimanapun ianya bergantung kepada tempahan. Untuk maklumat lanjut mengenai perkara ini boleh menghubungi nombor yang diberikan di bawah.

Hubungi Bateriku (bateri kereta murah, servis bateri kong terbaik ) di :
TOLL FREE : 1 800 22 2324

atau

Klik sini untuk terus Whatsapp dengan pihak bateriku ( untuk kawasan Lembah Klang, Perak, Pulau Pinang, Kedah dan Perlis ) http://bateriku.wasap.my

Klik sini untuk terus Whatsapp dengan pihak bateriku ( untuk kawasan Negeri Sembilan, Melaka dan Johor ) http://baterikuselatan.wasap.my

Anda juga boleh muat turun MobilApp BATERIKU.COM sekarang di Google Play Store dan Apple Store. Mudah, cepat dan anda boleh "track" pergerakan Mobile Technician.
NAK TUKAR BATERI KERETA?
#JanganTukarDulu
MUNGKIN BATERI OK LAGI !
#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion
JIMATKAN DUIT ANDA

Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279

Mereka datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok.

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis

Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> Rakan Wokshop >> Rakan Tow Truck

Terima kasih kerana sudi membaca mengenai Bateri Kereta Murah di Bateriku.com dan Servis Bateri Kong Terbaik

Comments

  1. penah guna khidmat diorg sebelum ni tp bateri tak dapat ditukar sbb ada part tu diorg x boleh nk buat pihak service kete yg kena buat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh satu perkongsian yang baik.
      Mungkin melibatkan waranti

      Delete
  2. Bagus ada perkhidmatan camni, xdelah kita macam mimpi ngeri bila bateri kong tetiba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu zumal...waktu malam atau waktu kecemasan memang sangat diperlukan...jangan lupa simpan no bateriku

      Delete
  3. Skrg dh boleh senang ati bila ada perkhidmatan cmni. mudah dan menyenangkan..

    ReplyDelete
  4. Mmg betul2 membantu. Terima kasih abam Bateriku.com..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abam bateriku memang peramah dan sporting

      Delete
  5. Senang kan ada servis macam nie..

    ReplyDelete
  6. Pandai diaorang cari lubang bisness...tp boleh survive ke? Ramai jugak yg ndk kena standby tu kan kalau dah katanya seluruh Malaysia

    ReplyDelete
  7. Sarawak pula belum ada...

    mungkin akan datang...

    tetapi Sarawak sangat luas la pulak

    ReplyDelete
  8. Pas baca pengalaman arz kena try la dgn bateriku ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih