Lirik Lagu Di Amaran Mama Nyanyian Hazama

Lirik Lagu Di Amaran Mama Nyanyian Hazama

Sebenarnya Lirik lagu Di Amaran Mama Nyanyian Hazama dikongsikan kerana aRz sendiri pun suka mendengar hampir kesemua lagu-lagu Hazama. Kemudian lagu ini pula dijadikan OST Drama Assalamualaikum Cinta yang sedang ditayangkan di Astro Ria waktu tayangan pada Hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam. Bagus juga waktu tayangan dia selepas terawih. Antara Sinopsis Drama ini agak lucu juga lah sebabnya mempertaruhkan semangkuk Cendol bila mana salah seorang berjaya menerima perkataan "i love u" dari gadis kenalan mereka. Setakat tu saja yang aRz boleh cerita. Kalau nak tahu betul ka tidak kena tengok sendiri k. Jom tengok lirik lagu Di Amaran Mama Nyanyian Hazama

lirik lagu di amaran mama, di amaran mama nyanyian hazama, lagu di amaran mama ost drama assalamualaikum cinta, bila mama beri amaran,
Di Amaran Mama Hazama


Mamaku ada kata
pada satu ketika
awas datangnya seseorang

Dia ada sakti
Bikin duniamu
Senang senang saja bergoncang

Mamaku kata lagi
Awasi orang ini
Dia kan jadi segalanya

Membuat kau ketawa
Juga akan berduka
Dan dalam kekuasaannya

Engkau orangnya 
Yang telah di amaran mama
Yang kan menpuntang pantingkan
Duniaku

Engkau orangnya 
Yang telah di amaran mama
Yang kan mencuri hatiku 
Buat selamanya

Mamaku ada kata 
Pada satu ketika
Cinta akan berkunjung datang

Tanpa engkau sangka 
Ia didepan mata
Menyambut hatimu 
Terbang pergi

Ooooo

Tanpa Aku sangka 
Kau didepan mata
Menyambut hatiku 
Terbang pergi

Engkau orangnya 
Yang telah di amaran mama
Yang kan menpuntang pantingkan
Duniaku

Engkau orangnya 
Yang telah di amaran mama
Yang kan mencuri hatiku 
Buat selama
Orangnya yang telah di amaran mama
Yang kan menpuntang pantingkan
Duniaku

Engkau orangnya 
Yang telah di amaran mama
Yang kan mencuri hatiku 
Buat selamanya

{ 42 comments.. read them below or add one }

Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit 14 Jun 2016, 08:24:00
Cantik betullah liriknya:)
Ini yg org lelaki kena betul-betul perhatikan kebenarannya..
Inani Hazwani Inani Hazwani 14 Jun 2016, 09:19:00
Dulu duku macam tak berapa sangat lagu yang ni tapi bila dah selalu dengar, best pulak. Haha
arzmoha arzmoha 14 Jun 2016, 11:56:00
ada betulnya lirik ini...
arzmoha arzmoha 14 Jun 2016, 11:56:00
ya...jangan tersalah pilih
arzmoha arzmoha 14 Jun 2016, 11:57:00
sekarang dah boleh dengar di corong radio
cahayahidupku.blogspot.my cahayahidupku.blogspot.my 14 Jun 2016, 12:03:00
Sungguh indah bait-bait lirik lagu tu arz..
Penuh dengan panduan mencari teman hidup..

Terima kasih follow blog akak yg kecik tu :)
done follow back ..
Mummydearie Mummydearie 14 Jun 2016, 16:08:00
Tak tengok pun drama pun. Lagu ni pun saya tak tahu yang mana satu. Nanti cuba-cuba dengar. Bagus betul lirik lagu ni. Buat panduan hidup anak muda :)
Nor Azimah Ali Nor Azimah Ali 14 Jun 2016, 17:22:00
Jarang dgr lagu, jarang tengok drama la Arz. Tapi liriknya betulla tu, org lelaki kalo dah jatuh cinta yea....hati2 yea, jgn ikut sgt kata hati yea, hihi..
Nor Azimah Ali Nor Azimah Ali 14 Jun 2016, 17:24:00
Jarang dgr lagu, jarang tengok drama la Arz. Tapi liriknya betulla tu, org lelaki kalo dah jatuh cinta yea....hati2 yea, jgn ikut sgt kata hati yea, hihi..
Afif Afif 14 Jun 2016, 18:18:00
Layan jugak lagu baru hazama nie.. Ehehe
Scdha Sein (SS) Scdha Sein (SS) 14 Jun 2016, 23:50:00
Cer tuko lirik dari mama pada mak...
Unknown Unknown 15 Jun 2016, 03:26:00
ternyanyi2 sekali.. klau dok dgn adik nih beria kami dok "engkau org yg telah di amaran mama, yg kan mencuri hatiku buat selamanya~~" hihiii
OKje OKje 15 Jun 2016, 06:29:00
Eiiiii Arz, tak suka ar, mcm ngarut je. Mmg pernah dengarlah....
Lagi suka lagu lama dia...
OKje OKje 15 Jun 2016, 06:29:00
Eiiiii Arz, tak suka ar, mcm ngarut je. Mmg pernah dengarlah....
Lagi suka lagu lama dia...
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 07:37:00
tapi ada maksud tertentu dalam lagu ni kak hainom...cuba hayati bebetul hehe
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 07:48:00
wah...macam ada yang nak kena curi ni hehe
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 07:51:00
Emak boleh kot...kalau mak ja satu suku kata....camna hehe
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 07:52:00
aRz pun kurang tengok...tapi kalau ada masa tengok juga..
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 07:59:00
dengar di youtube pun boleh hehe
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 08:01:00
lagu lagu dia boleh dikatakan semua best sebab suara dia salah satu sebabnya
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 08:02:00
Sambil naik keta tu kak....dengar pastu cari di youtube
arzmoha arzmoha 15 Jun 2016, 08:03:00
best muzik dia pun menarik
Zafirah Kama Zafirah Kama 15 Jun 2016, 08:18:00
dengar dah lagu ni.. best jugak.. hik2
Khir Khalid Khir Khalid 16 Jun 2016, 01:24:00
Anak saya yg kecil tu pun suka dengar lagu ni klu naik kereta... marah klu org bising waktu ada lagu ni... :)
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 20 Jun 2016, 14:19:00
sukaaa sukaaa lagu ni !!! kretip..
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 20 Jun 2016, 14:35:00
hai abang long.. lama x jenguk sini..
dia pun orang x jenguk xde pun jenguk itew.. hampeh !!
arzmoha arzmoha 20 Jun 2016, 19:22:00
jangan sebut bab jenguk dalam bulan puasa ni...letih nak berjalan SYM...hahaha

entri pun entah ke mana.....
arzmoha arzmoha 20 Jun 2016, 19:23:00
suka amik la satu....hehehe
arzmoha arzmoha 20 Jun 2016, 19:23:00
wah bersungguh dengan lagu ya....anak aRz panggil ibu dia "mama" jadi dia kata ni lagu mama hehe
Admin Admin 21 Jun 2016, 15:53:00
no 1 carta ajl...serius syok lagu ni!
Amelia Amelia 22 Jun 2016, 23:58:00
kawan kita suka betul lagu ni. hahahaha sampai addicted ha. memanjang dengar
SHERRY SPA n BEAUTY ( HOME SPA ) SHERRY SPA n BEAUTY ( HOME SPA ) 9 Jul 2016, 17:54:00
Mamaku ada kata
pada satu ketika
awas datangnya seseorang

Dia ada sakti
Bikin duniamu
Senang senang saja bergoncang

Lirik yg simple tp penuh makna... Tak tengok pun cerita tu...Tak tahu jln cerita mcm MNA ...apa pun salam perkenalan Dari saya sherry barakhbah... Keep in touch ok

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih