Wordless Wednesday #39 | Tempat Menarik Tiada Jerebu

Tempat Menarik Tiada Jerebu

Tertarik dengan pencarian di Blog "tempat menarik tiada jerebu". 

Gambar feri Pulau Pinang, feri Pulau Pinang di waktu malam,
Gambar sekadar hiasan

Tempat menarik tiada jerebu 


{ 27 comments.. read them below or add one }

Inani Hazwani Inani Hazwani 21 Oct 2015, 21:19:00
Huhu, ada ke yang tak dek jerebu. Hehe :D
Mummy Julia Mummy Julia 21 Oct 2015, 21:58:00
Naik feri nak pi mana tu.... Jeng jeng jeng
aRz MoHa aRz MoHa 22 Oct 2015, 01:54:00
Seluruh Malaysia dah jerebu ka?
aRz MoHa aRz MoHa 22 Oct 2015, 01:55:00
Itulah mungkin tak tahan jerebu agaknya
Bunda_nora Bunda_nora 22 Oct 2015, 08:53:00
ha ah duduk jer diam2 kat rumah...tak kene jerebu....bagi yang terpaksa keluar bekerja tu camne pulaj ek?...
Fiza Rahman Fiza Rahman 22 Oct 2015, 09:58:00
Kesian kat anak² sebab terpaksa berkurung dalam umah.
Raihanah Ahmad Raihanah Ahmad 22 Oct 2015, 10:17:00
tak kemana-mana sebab jerebu ni
Zizie Zack Zizie Zack 22 Oct 2015, 23:53:00
malaysia ni idok la.. terengganu pun jerebu walaupun sedikit..
Siti Nurzafirah Siti Nurzafirah 23 Oct 2015, 09:07:00
Teruk... nak bernafas pun semput...
sayaiday mohd nor sayaiday mohd nor 23 Oct 2015, 11:34:00
agaknya semua orang nak lari dari jerebu ni. huhuhuh
DRAMATIC UNIQ DRAMATIC UNIQ 23 Oct 2015, 14:30:00
semua tempat pun berjerebu kann.. cuma teruk dgn tak teruk je..
jaga kesihatan Arz dan Cik Puteri ye... :)

p/s : rindu nak sembang dgn Aamir Khan celup ni.. hahahahahaaa.. jemput singgah blog kak ain yg dah berwajah baru.. masih carca-marba.. bnyk lagi kena baiki.. mohon teguran arzmoha.. :p
Wanyob Wanyob 24 Oct 2015, 07:39:00
Dekat nak cuti sekolah nie , masa nie nak bercuti dengan keluarga . Tak hairan sangat kalau ramai yang cari tempat menarik tiada jerebu .
Wijaya Raya Wijaya Raya 24 Oct 2015, 14:28:00
Jadi pengen main kesana hhe...
Amanda Suria Amanda Suria 25 Oct 2015, 12:28:00
tempat takde jerebu dalam Gua kot....
Sentiasa Panas Sentiasa Panas 26 Oct 2015, 19:09:00
Pakai topeng oksigen je la jawabnya..
Papaglamz - Food Stylo Founder Papaglamz - Food Stylo Founder 26 Oct 2015, 21:08:00
duduk rumah je arz..

PapaG tag arz dalam entri ni..

http://www.papaglamz.com/2015/10/segmen-jom-tingkatkan-followers.html
Cik Ash Cik Ash 26 Oct 2015, 23:23:00
Tempat lain jerebu dia nk cari tnmpt pelancongan ku
Tasha Aqisha Tasha Aqisha 2 Nov 2015, 17:26:00
alhamdulillah.. sekarang dah tak da jerebu.. dapat la jalan2 jauh sikit
Anizz Annisa Anizz Annisa 5 Nov 2015, 08:44:00
skrg takde dh jerebu.. bestt je bila bangun pagi.. :)
Shahida Dzulkafli Shahida Dzulkafli 5 Nov 2015, 12:46:00
Alhamdulillah sekarang dah boleh lihat langit biru yg ohsem..

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih