I'm Back

Salam. aRz kembali selepas beberapa hari menyepi. Nak kata terlalu sibuk tak jugak cuma ambil beberapa hari ini untuk berehat. Lupakan sekejap mengenai blog. Fokus pada Puteri-puteri aRz yang baru sahaja menyambut Ulangtahun Kelahiran. Insyaallah akan ada entri menyusul menjelaskan bila hari ulantahun kelahiran dan sebagainya. Jumpa lagi terima kasih kerana masih sudi mengunjungi 

arzmoha.com, arzmoha, arz, personal lifestyle blogger, parenting blogger, photography blogger,
Im Back
ARZMOHA.COM Personal Lifestyle, Parenting & Photography Blog.

{ 27 comments.. read them below or add one }

anajingga anajingga 26 Oct 2015, 22:10:00
huhu saya kenal kasut siapa tuuu... sama lah kak ana pun baru malam ni comeback, sibuk dengan Family Day :)
aizamia3 aizamia3 26 Oct 2015, 22:37:00
Berehat bersama family, gadjet letak jauh dari sisi.. sgt ohsem..
Scha Nazri Scha Nazri 26 Oct 2015, 22:41:00
Scha je tak balik2 lagi haha
❤Kamsiah❤ ❤Kamsiah❤ 27 Oct 2015, 07:47:00
anak bongsu akak panggil kasut mcm tu kasut ulat bulu...
Bonda Zahra Bonda Zahra 27 Oct 2015, 09:09:00
tq sudi singgah & follow blog saya.saya follow balik:).salam perkenalan..
aRz MoHa aRz MoHa 27 Oct 2015, 09:25:00
hehe...ya kasut ulat bulu
aRz MoHa aRz MoHa 27 Oct 2015, 09:27:00
haaa tu tengok kat fb...kasut anak buah ni...bukan cik puteri
aRz MoHa aRz MoHa 27 Oct 2015, 09:28:00
ya...perlu ada masa untuk tinggalkan segala gadjet
aRz MoHa aRz MoHa 27 Oct 2015, 09:40:00
semoga cepat mencari jalan pulang hehe
aRz MoHa aRz MoHa 27 Oct 2015, 09:41:00
kasut hilang satu mata :p
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 27 Oct 2015, 10:16:00
hppy belated birthday buat puteri ya
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 27 Oct 2015, 14:52:00
happy belated birthday puteri..
Zizie Zack Zizie Zack 28 Oct 2015, 15:34:00
happy belated birthday cik puteri :)
Mummy Julia Mummy Julia 28 Oct 2015, 15:49:00
Welcome back! and Happy Belated Birthday Cik Puteri... :D
Bunda_nora Bunda_nora 29 Oct 2015, 03:43:00
Cantik kasut, mana beli? nak beli kan zarif sepasang....
Anizz Annisa Anizz Annisa 5 Nov 2015, 08:43:00
im back tooo..komen sini.. :P
Shahida Dzulkafli Shahida Dzulkafli 5 Nov 2015, 12:45:00
Yeah!!! I'm back here.. lama x tinggal komen kat sini..

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih