Jerebu Habis Ribut Pula Melanda Pulau Pinang

Ribut di Pulau Pinang

Beberapa hari lepas jerebu melanda Pulau Pinang kemudian hujan. Alhamdulillah hilanglah jerebu. Tetapi hari ini tiba-tiba angin agak kuat, mungkin boleh dikatakan ribut. Beberapa tempat pokok tumbang dan sebagainya.

Hujan berserta angin kuat

Maaf tiada gambar nak dikongsikan. Ribut kali ini tidak seteruk sebelum ini yang mana pokok tumbang menutup jalan dan ada juga menyebabkan kecederaan. Ribut petang tadi membuatkan moto aRz yang ditinggalkan di luar rumah terbalik agak kuat juga sebenarnya angin petang tadi. Tapi peliknya bila keluar nak angkat moto, moto dah kembali pada keadaan asal hulu... Mungkin jiran-jiran tolong angkatkan.  Apapun syukur. Semoga dijauhkan dari bala bencana.


{ 14 comments.. read them below or add one }

Cik Ash Cik Ash 17 Sep 2015, 00:31:00
Memey ribut kuat tadi hujan lebat lagi
Dunia Zumal Dunia Zumal 17 Sep 2015, 01:43:00
Semoga kita semua dijauhkan dari bala bencana. Insha Allah...
Siti Nurzafirah Siti Nurzafirah 17 Sep 2015, 08:36:00
Aik...?? macam mana tau motor terbalik..???
adarnadzmie adarnadzmie 17 Sep 2015, 08:44:00
semasa ribut kelmarin saya dan keluarga berada di tepi pantai highway butterworth.... awalnya cam mendung jer... tgk sebelah pulau gelap semacam jer.... siap nak balik tiba2 angin kuat datang bersama hujan.... abis terbang kerusi meja di kedai makan RnR di situ... org ramai lari menyelamatkan diri.... saya dan keluarga sempat masuk dlm kereta menyelamatkan diri.... alhamdullillah tiada kejadian yg x diingini berlaku....
aRz MoHa aRz MoHa 17 Sep 2015, 09:17:00
alhamdulillah yang penting semua selamat syukur...
aRz MoHa aRz MoHa 17 Sep 2015, 09:18:00
ada jiran whatsapp bagitau, pastu tengok di tingkap, baru keluar nak ambil gambar moto dah kembali ke keadaan asal...
cikpinz cikpinz 17 Sep 2015, 12:31:00
Sungai Petani pun sama. Hujan lebat dan ribut. Takut nak keluar
anajingga anajingga 17 Sep 2015, 12:53:00
uii misteri tu,boleh betul semula haha.. jiranlah tuu kan..hati-hati bawa motor ketika hujan ye :)
muhammad nizam muhammad nizam 17 Sep 2015, 21:55:00
hati2 ... khabarnya wabak rabies melanda penang tu...
Cik Ash Cik Ash 22 Sep 2015, 22:56:00
Yup angin ribut daun berterbangan dgn hujan lg
Amy J Amy J 9 Oct 2015, 22:48:00
huish takutnya dengar gitu. tapi alhamdulillah. tengok macam jerebu dah kurang

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih