TASNEEM MARKETPLACE | BANTU WANITA JANA PENDAPATAN TANPA MODAL

TASNEEM MARKETPLACE | PELUANG JANA PENDAPATAN TANPA MODAL KETIKA KOS SARA HIDUP MENINGKAT KHAS BUAT WANITA

Tahukah anda, beberapa tahun lepas saya pernah mendengar nama Tasneem terbayang produk bayinya yang terkenal buat ibu-ibu yang berjaya membantu menjana pendapatan melalui produk ini. Hari ini Tasneem telah menubuhkan Marketplace khas untuk membantu mereka yang ingin menjana pendapatan secara online khasnya suri rumah tanpa modal. Apa itu Tasneem Marketplace?

pelancaran tasneem marketplace



TASNEEM MARKETPLACE

Kalau ada yang tertanya-tanya apa pula Tasneem Marketplace (TMP)? Ianya merupakan sebuah platform yang mengumpulkan produk-produk di bawah niche keluarga, kanak-kanak dan bayi. Dimana TMP ini dinaungi oleh Tasneem Business Legacy dan akan bekerjasama dengan beberapa jenama besar seperti Tanamera, Pustaka Darul Iman (PDI), Eyyoo dan Aqiqah Centre.

Disebalik tertubuhnya TMP ini memberikan kelebihan kepada pelanggan dan juga reseller. Di saat kos dara hidup semakin meningkat sudah tentu TMP adalah satu berita baik buat mereka yang ingin menjana pendapatan dan mengurangkan kos sara hidup. Kenapa pula?

KELEBIHAN MENJADI TMP CUSTOMER

Antara kelebihan menjadi TMP Customer (TMPC) ialah daftar percuma, minimum 3% cashback, komisen, kumpul point dan postage direct dari HQ. Memang menguntungkan sekiranya terdapat minimum cashback dalam setiap pembelian kita, ianya dianggap sebagai pengurangan kos sara hidup ini kerana barang-barang keluarga dan anak-anak adalah satu keperluan.

KELEBIHAN MENJADI TMP RESELLER (TMPR)

Reseller atau lebih mudah kita kita faham sebagai agen. TMPR pastinya sesuatu yang disukai oleh mereka yang ingin menjana pendapatan samada wanita atau lelaki, sudah berkahwin ataupun belum. Sambil-sambil kita kongsikan pengalaman menggunakan produk yang ada di TMP, kita juga dapat kongsikan link atau produk yang mana mampu mempengaruhi orang lain untuk membelinya atau menggunakannya.

Kelebihan TMPR daftar percuma, tidak perlu keluarkan modal, postage diuruskan oleh HQ, pelan pemasaran yang membantu mendapatkan pendapatan yang mudah, bonus di awal 7hb dan penyata pendapatan.


majlis pelancaran tasneem marketplace


Sekiranya anda seorang yang ingin maju kehadapan segeralah mengambil peluang untuk menjadi sebahagian dari jemaat TMP untuk menjana pendapatan selaras dengan hasrat Tasneem Business Legacy ingin melahirkan lebih ramai usahawan berjaya.

Antara produk yang akan dipasarkan di Tasneem MarketPlace :








Sekiranya anda berminat untuk maju ke hadapan bersama Team Tasneem Business Legacy anda boleh ke lawan web Tasneem Marketplace :


atau direct preview TMP Telegram 


tonton FB Live Event Pelancaran Tasneem MarketPlace


sesi preview di telegram akan diadakan pada Isnin 22hb Ogos jadi jangan lepaskan peluang yang mungkin membantu anda untuk menjadi usahawan tanpa modal yang berjaya.

Produk Keluarga, Kanak-kanak dan bayi adalah satu produk yang sentiasa menjadi keperluan setiap tahun ini kerana kitaran hidup yang sentiasa berlaku. Sudah tentu menjadi sebahagian daripada team TMP adalah sesuatu yang menguntungkan. Rebut peluang segera !!!


Terima kasih kerana sudi membaca artikel di arzmoha.com

Comments

  1. perkongsian yg baik.. sapa yang berkenaan cepat ambil peluang...

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih