Lazada 5th Birthday dan Lazada Surprise Box

Lazada 5th Birthday Dan Lazada Surprise Box Sempena Diskaun Hebat di Lazada

Mungkin ada yang belum tahu mengenai Lazada 5th Birthday yang bakal berlangsung dari 22hb -24hb March 2017 bermula jam 12 tengahari. Sebagai peneraju Shopping Online Terhebat di Malaysia, Lazada Malaysia mengadakan jualan sempena Lazada 5th Birthday untuk menghargai peminat dan pengguna laman mereka sebagai pusat beli belah atas talian (online) dengan diskaun yang hebat. Diskaun Hebat Lazada DISINI

 lazada 5th birthday, surprise box, lazada shopping online, diskaun di lazada,
Surprise box

Terdapat banyak produk yang memberikan diskaun yang hebat dan jarang didapati pada waktu biasa. Haish boleh gila dibuatnya dengan diskaun dan jualan yang bakal berlangsung. Kalau ada barang yang diidamkan inilah masanya untuk dapatkan segera.

Dari segi pengalaman aRz membeli di Lazada pula, memang memuaskan. Semua barangan sampai pada waktunya, cuma adakala terlewat sedikit disebabkan alamat yang digunakan adalah alamat pejabat. 

Pernah juga membuat servis kembalikan Wang (refund) kerana warns yang diinginkan stok. Memang mudah. Pembayaran samada menggunakan kad kredit, kad debit atau pembayaran online banking.

Lazada Surprise Box

Bersempena dengan Lazada 5th Birthday juga aRz dapat Surprise Box dari lazada Dan akan aRz kongsikan pada entri akan datang. Memang banyak surprise yang diadakan. 
Tak sabar nak buka untuk lihat apa yang ada di dalam Surprise Box. #Surpri5eBox


Selain daripada tu korang juga boleh sertai peraduan di Facebook Lazada Dan boleh memenangi hadiah. Cubalah. Mana tahu rezeki kita untuk menang. Tanpa usaha mimpi tak akan jadi kenyataan. 

Comments

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih