Lirik Lagu Jatuh Nyanyian Faizul Sany (OST Aku Bukan Bimbo)

Lirik Lagu Jatuh Faizul Sany (OST Drama Aku Bukan Bimbo)


Lirik lagu Jatuh nyanyian Faizul Sany dimana lagu ini menjadi OST Drama Aku Bukan Bimbo. Faizul Sany anak kelahiran Sabah yang merupakan juara Akedemi Fantasia 2013 yang sangat berbakat dalam menghasil lagu dan mempunyai suara yang hebat. aRz sendiri pun mula mengkuti lagu-lagunya bermula dari lagu Perempuan. Ok cukuplah sedikit sebanyak mengenai Faizul Sany...jom hayati lirik lagu Jatuh - Faizul Sany

lirik lagu jatuh faizul sany, ost drama aku bukan bimbo, faizul sany, lirik faizul sany,
google images - faizul sany jatuh

Lirik Lagu Jatuh - Faizul Sany

Tidakkah aku faham lagi
tentang telah berkali 
Bukankah sudahku berjanji
Ku tak mahu

Sedarkah aku semua ini
Pasti akan melukai
Sejujurnya diriku tahu ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwaku meronta
Batinku meminta

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Tetap aku jatuh

Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Jika tidak ada cara lagi
Akan mampu kau fahami
Jangan biarku jatuh lagi
Ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwaku meronta
Batinku meminta

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Biarku jatuh

Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Semakin sakitku rasakan
Semakin jatuh dan jatuh 
lagi lagilah
Ku jatuh tersungkur

Mahu sajaku tinggal semua
Ku tak mahu

Biarku yang memberi
Datanglah padaku

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Tetap aku jatuh

Tetap aku jatuh

Oooo....Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh


*lirik lagu ini adalah sebahagian dari menyokong industri muzik di Malaysia
Previous
Next Post »

16 comments

Click here for comments
24 Mar 2016, 12:49:00 ×

macam tak pernah dgr lagi..ke tak perasan..hehehe..tak tgk tv melayu..opss..

Reply
avatar
aRz MoHa
admin
24 Mar 2016, 12:52:00 ×

do corong radio pun dah semakin popular dan kerap ke udara

Reply
avatar
24 Mar 2016, 13:15:00 ×

melayan jap lagu ini kt youtube

Reply
avatar
Afidah Azmi
admin
24 Mar 2016, 14:10:00 ×

baca lirik mcm pernah dgr..jab g balik try buka radio tengok..

Reply
avatar
24 Mar 2016, 14:54:00 ×

Perkongsian menarik, semoga semua pembaca terhibur :)

Reply
avatar
Farrah MF
admin
24 Mar 2016, 17:11:00 ×

Pernah dengar,..boleh layan :)

Reply
avatar
timm bill
admin
24 Mar 2016, 23:08:00 ×

kekdg slalu dgr lagu bes2 kat radio, tpi xtau tajuk..tau khorus jer..hehe..

Reply
avatar
25 Mar 2016, 19:02:00 ×

Macam tak pernah dengar lagi lagu ni. hehe

Reply
avatar
Uncle Zuan
admin
27 Mar 2016, 22:34:00 ×

wow, sedap lagu ni :D

Reply
avatar
28 Mar 2016, 17:27:00 ×

suka drama Aku Bukan Bimbo tu.. secara tak langsung dengar juga la lagu ni.. best..! sayang pula sebab drama tu dah nak abis.. mesti rindu kat ElSuraya.. :)

Reply
avatar
Dunia Zumal
admin
29 Mar 2016, 06:30:00 ×

Zumal belum pernah dengar lagu ni

Reply
avatar
aizamia3
admin
29 Mar 2016, 13:45:00 ×

Bukan setakat tak pernah dengar lagu tu, tak tengok langsung pun drama tu.. hehehe..

Reply
avatar
1 Apr 2016, 00:03:00 ×

best gilos kannnn lagu ni abg arz?hehehehe

Reply
avatar
Rafie YS
admin
12 Apr 2016, 18:19:00 ×

best lagu ni..suka dengar =)

salam kenal dari Rafie #565

da kongsikan info batuk kat sini http://sihatcun-rafie.blogspot.my/2016/04/batuk-tanda-sistem-pertahanan-badan.html

Reply
avatar
mashimalo89
admin
17 Apr 2016, 19:27:00 ×

Mmg best lagu ni...duk dgr kt.radio...trtny2 spe penyanyi...xperasan pula ost drama ak bukan bimbo..padahal selalu tgk

Reply
avatar
dear anies
admin
10 Jun 2016, 15:59:00 ×

boleh tahan jg laa lagu ni...layanzzz

Reply
avatar

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih ConversionConversion EmoticonEmoticon