Lirik Lagu Jatuh Nyanyian Faizul Sany (OST Aku Bukan Bimbo)

Lirik Lagu Jatuh Faizul Sany (OST Drama Aku Bukan Bimbo)


Lirik lagu Jatuh nyanyian Faizul Sany dimana lagu ini menjadi OST Drama Aku Bukan Bimbo. Faizul Sany anak kelahiran Sabah yang merupakan juara Akedemi Fantasia 2013 yang sangat berbakat dalam menghasil lagu dan mempunyai suara yang hebat. aRz sendiri pun mula mengkuti lagu-lagunya bermula dari lagu Perempuan. Ok cukuplah sedikit sebanyak mengenai Faizul Sany...jom hayati lirik lagu Jatuh - Faizul Sany

lirik lagu jatuh faizul sany, ost drama aku bukan bimbo, faizul sany, lirik faizul sany,
google images - faizul sany jatuh

Lirik Lagu Jatuh - Faizul Sany

Tidakkah aku faham lagi
tentang telah berkali 
Bukankah sudahku berjanji
Ku tak mahu

Sedarkah aku semua ini
Pasti akan melukai
Sejujurnya diriku tahu ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwaku meronta
Batinku meminta

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Tetap aku jatuh

Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Jika tidak ada cara lagi
Akan mampu kau fahami
Jangan biarku jatuh lagi
Ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwaku meronta
Batinku meminta

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Biarku jatuh

Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Semakin sakitku rasakan
Semakin jatuh dan jatuh 
lagi lagilah
Ku jatuh tersungkur

Mahu sajaku tinggal semua
Ku tak mahu

Biarku yang memberi
Datanglah padaku

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Tetap aku jatuh

Tetap aku jatuh

Oooo....Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh


*lirik lagu ini adalah sebahagian dari menyokong industri muzik di Malaysia

{ 16 comments.. read them below or add one }

idzwa kamaruddin idzwa kamaruddin 24 Mar 2016, 12:49:00
macam tak pernah dgr lagi..ke tak perasan..hehehe..tak tgk tv melayu..opss..
aRz MoHa aRz MoHa 24 Mar 2016, 12:52:00
do corong radio pun dah semakin popular dan kerap ke udara
Eintan Nurfuzie Eintan Nurfuzie 24 Mar 2016, 13:15:00
melayan jap lagu ini kt youtube
Afidah Azmi Afidah Azmi 24 Mar 2016, 14:10:00
baca lirik mcm pernah dgr..jab g balik try buka radio tengok..
Sentiasa Panas Sentiasa Panas 24 Mar 2016, 14:54:00
Perkongsian menarik, semoga semua pembaca terhibur :)
Farrah MF Farrah MF 24 Mar 2016, 17:11:00
Pernah dengar,..boleh layan :)
timm bill timm bill 24 Mar 2016, 23:08:00
kekdg slalu dgr lagu bes2 kat radio, tpi xtau tajuk..tau khorus jer..hehe..
Inani Hazwani Inani Hazwani 25 Mar 2016, 19:02:00
Macam tak pernah dengar lagi lagu ni. hehe
DRAMATIC UNIQ DRAMATIC UNIQ 28 Mar 2016, 17:27:00
suka drama Aku Bukan Bimbo tu.. secara tak langsung dengar juga la lagu ni.. best..! sayang pula sebab drama tu dah nak abis.. mesti rindu kat ElSuraya.. :)
Dunia Zumal Dunia Zumal 29 Mar 2016, 06:30:00
Zumal belum pernah dengar lagu ni
aizamia3 aizamia3 29 Mar 2016, 13:45:00
Bukan setakat tak pernah dengar lagu tu, tak tengok langsung pun drama tu.. hehehe..
sayidah napisah sayidah napisah 1 Apr 2016, 00:03:00
best gilos kannnn lagu ni abg arz?hehehehe
Rafie YS Rafie YS 12 Apr 2016, 18:19:00
best lagu ni..suka dengar =)

salam kenal dari Rafie #565

da kongsikan info batuk kat sini http://sihatcun-rafie.blogspot.my/2016/04/batuk-tanda-sistem-pertahanan-badan.html
mashimalo89 mashimalo89 17 Apr 2016, 19:27:00
Mmg best lagu ni...duk dgr kt.radio...trtny2 spe penyanyi...xperasan pula ost drama ak bukan bimbo..padahal selalu tgk
dear anies dear anies 10 Jun 2016, 15:59:00
boleh tahan jg laa lagu ni...layanzzz

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih