Cara Sediakan Fish And Chips Mudah Dengan Pacific West dan Menangi Percutian 4 Hari 3 Malam

Cara Sediakan Fish And Chips Mudah Dengan Pacific West dan Menangi Percutian 4 Hari 3 Malam

Assalamualaikum. Sihat semua? Boleh dikatakan ini merupakan artikel pertama resepi mudah yang dikongsikan di arzmoha.com. Nak kata resepi tidak juga tetapi cara mudah untuk membuat Fish and Chips dengan Pacifici West. Pernah dengar produk dari Pacific West? Semuanya akan dikongsikan nanti berserta dengan cara untuk menangi Percutian 4 Hari 3 Malam ke Perth atau Bali.


Cara Sediakan Fish and Chips Mudah

Hari ini kalau boleh kita semua inginkan semua perkara menjadi mudah. Bukan saja dalam bidang pekerjaan malah dalam masakan sekalipun. Jadi aRz nak kongsi menu Fish and Chips mudah untuk semua pembaca mana tahu ada yang teringin dan nak singkatkan masa. Bukan mudah nak sediakan Fish and Chips.


Bahan-Bahan Yang Diperlukan


Cheezy Fish Fillet dari Pacific West
Sebiji Tomato
Salad
Mayonise 
Sos

Bahan-bahan pun mudah dengan Cheezy Fish Fillet akan membuatkan semuanya menjadi lebih mudah. Mungkin tak perlukan masa yang lama. 

Cara Sediakan Fish and Chips Mudah

Panaskan kuali sehingga boleh rasa haba, kemudian masukkan minyak dan biarkan minyak panas terlebih dahulu. Untuk produk Pacific West jangan risau sangat sebab produk ini kalau keluarkan dari peti sejuk boleh terus di goreng tanpa perlu di biarkan di luar terlebih dahulu. 

Kemudian masukkan Cheezy Fish Fillet, perhatikan api jangan terlalu kuat dan biarkan sehingga kuning keemasan. Selepas warna sudah berubah boleh diangkat untuk di hidangkan.

Selain daripada itu, boleh hiaskan sedikit dengan salad, tomato dan juga kentang goreng. Untuk menu ini aRz tukar sedikit ganti dengan Spicy Garlic Calamari Ring ( juga dari Pacific West)

Siap boleh dihidangkan dan dimakan bersama keluarga. Alhamdulillah. Rasa pedas yang ada pada Calamari Ring lebih membuatkan Fish and Chips ini bertambah sedap.

Cheezy Fillet Fish Pacific West

Pacific West telahpun melancarkan Cheezy Fish Fillet iaitu formula yang diperbaharui pada November 2017. Ianya kerana keju merupakan antara bahan yang disukai dalam selera terkini pengguna seluruh dunia. Ianya bukan sahaja sedap malah menyihatkan. 

Fillet ikan yang disaluti dengan campuran Premium Mozarella dan Nacho Cheese dan diliputi dengan Japanese Breadcrumbs memberikan aroma dan rasa yang unik untuk pengguna. Cheezy Fish Fileet ini bukan sahaja boleh dimakan begitu saja malah sesuai mengikuti respi anda tersendiri. Cubalah sendiri.

Seperti yang aRz trangkan di atas Produk Pacific West boleh terus di masakan mengikut citarasa tersendiri dalam masa agak singkat tanpa perlu tunggu untuk dinyahbeku. Boleh terus di masak. Memang terbaik.

Dari segi kualiti, Pacific West memang menajaga kualiti lulus International Food Safety dan proses standard BRC, IFS, HACCP dan YUM! akreditasi. Sudah tentu ianya mendapat Persijilan Halal dan dimakan tanpa was-was.

Produk Pacific West bukan hanya di Malaysia malah di 20 buah negara. Rugi kalau tak cuba.

Info lanjut mengenai Pacific West di www.pacificwestfoods.com dan Facebook Pacific West. Terdapat banyak lagi produk Dari pacific west di pasaran yang boleh dicuba.



Menangi Percutian 4 Hari 3 Malam ke Perth atau Bali dengan "Win Your Dream Holiday"


Win Your Dream Holiday merupakan peraduan yang sedang berlangsung sehingga 15 Januari 2018. aRz juga akan rebut peluang untuk memenangi hadiah percutian idaman. Seronok juga kalau menang percutian yang di taja. 4 hari 3 malam ke Perth atau Bali. 

win your dream holiday, percutian 4 hari 3 malam dengan pacific west, pacific west contest, hadiah menarik peraduan mudah,
Peraduan Pacific West 

Cara untuk sertai peraduan ini cukup mudah. Dapatkan satu pack Cheezy Fish Fillet ( Pacific West) atau mana-mana produk Pacific West beserta resit sebagai bukti pembelian. Lengkapkan borang dan hantarkan di roadshow yang ada di sekitar anda. Sekiranya tiada? Jangan risau terdapat 2 lagi cara untuk menghantar 

win your dream holiday, percutian ke perth atau bali dengan pacific west,
Perth atau bali

1) Dapatkan borang peraduan daripada outlet yang turut serta di seluruh Malaysia kemudian hantar kepada alamat yang terdapat dalam borang.

2) penghantaran melalui whatsapp. Ambil gambar resit asal pembelian hantarkan ke 0136019224. Ianya perlu disertakan bersama Nama, No IC, No Telefon, Alamat, Email dan Outlet yang tertera di resit asal pembelian.

Mudah saja kan? Insyaallah kalau rezeki tak kemana. Kerana bukan sahaja hadiah percutian untuk direbut malah terdapat hadiah saguhati yang perlu direbut. Semoga berjaya.

Terima kasih kerana sudi membaca Cara Sediakan Fish and CHips Mudah Dengan Pacific West dan Menangi Percutian 4 hari 3 Malam

Comments

  1. Mudahnya..nak menang wajib la join.sekarang pun dh jumpa banyak produk pacific west dekat pasaraya2 di utara nie

    ReplyDelete
  2. Tak perlu dinyahbeku tu yang menjimatkan masa..

    ReplyDelete
  3. Tahniah Arz... Sekarang anda sudah dapat tahu rahsia membuka kedai Fish & Chips~ :P

    ReplyDelete
  4. Sangat menjimatkan masa tanpa perlu dinyah beku. Balik kerja kalau anak kelaparan boleh terus goreng. Nak restok lagi mana tau boleh menang pergi bali kew

    ReplyDelete
  5. Wahhhhh Chef aRz kongsi resepi, terbaik..

    ReplyDelete
  6. Tak pernah cuba lagi. Nampak sedap. Teringin juga . . .

    ReplyDelete
  7. Macam sedap je..terliur juga ni, hihi. Good luck siapa yang masuk contest tu ye :)

    ReplyDelete
  8. skrg zaman serba nak cepat..fuh..dpt mkn..dpt jejaln plk tuu

    ReplyDelete
  9. penah dgr brand ni..
    tapi takpernah beli pon
    sbb xbape suke fish n chip..

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih