Aku Patah Hati Sungguh Sungguh

Lirik Lagu Patah Hati Nyanyian Hafiz Ost Anugerah Dendam Yang Terindah

Patah hati. Biasanya berlaku kepada mereka yang bercinta. Menyayangi seseorang dengan sepenuh perasaan. Perkongsian lirik lagu ini adalah sempena Telemovie Anugerah Dendam Yang Terindah yang tidak dimana-mana pawagam di Malaysia hanya ditayangkan di Astro First pertama kalinya pada 25 Julai 2013. Telemovie lakonan Aaron Aziz, Nadiya Nisaa, El-Faeza Al Haq, Amar Bahrin. Walaubagaimanapun akan ditayang semula pada 12 March 2016. Lagu Patah Hati nyanyian Hafiz merupakan lagu di dalam album Luahan Hati Anak Seni 2013. Jom sama-sama hayati lirik lagu dibawah.

lirik lagu patah hati nyanyian hafiz, lagu hafiz patah hati, lagu ost anugerah dendam yang terindah, telemovie anugerah dendam yang terindah,
Patah Hati. Google Image

Lirik Lagu Patah Hati Nyanyian Hafiz

Apa aku telah lakukan
kesalahan yang mendalam
Sampai hati kau lakukan itu

Kali ini ku tak bisa
menerima kenyataan
Kau tak lagi setia padaku

Aku patah hati
Sungguh-sungguh aku patah hati
Kernamu

Kali ini ku tak bisa
menerima kenyataan
Kau tak lagi setia padaku ohh

Aku patah hati
Sungguh-sungguh aku patah hati
Kernamu

Aku akan pergi kerna kamu
Terlanjur menyakiti hatiku

Aku patah hati
Sungguh-sungguh aku patah hati
Kernamu ohhh

Aku akan pergi kerna kamu
Terlanjur menyakiti hatiku
patah hati...hati ku patah hati....
Previous
Next Post »

27 comments

Click here for comments
11 Mar 2016, 20:48:00 ×

nk tgk telemovie ni..nk rekod siap2...

Reply
avatar
11 Mar 2016, 21:22:00 ×

baca tajuk bkn main lagi..ingatkan betul2 patah hati hehe

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
admin
11 Mar 2016, 21:48:00 ×

Amboi kemain tajuknyer..ingatkan patah hati dah kenapa ..ermmm terkejut ahkak terus singgah sini ...hahaha

Reply
avatar
aRz MoHa
admin
11 Mar 2016, 21:55:00 ×

hai kak lya....tak patah hati pun...lirik lagu ja

Reply
avatar
PeRdU cINta
admin
11 Mar 2016, 21:57:00 ×

Tajuk win...hihi....

Reply
avatar
Ummul Azkee
admin
11 Mar 2016, 22:15:00 ×

lagu yang mana ya ni...lupa plk..nnti nk crila kt utube..

Reply
avatar
aizamia3
admin
11 Mar 2016, 22:44:00 ×

Liriknya... sobsobsob..

Reply
avatar
lyana ishak
admin
11 Mar 2016, 23:26:00 ×

ishhh Arz nie . hidup hidup yana ingatkan arz yg patah hati hehehe

Reply
avatar
Nor Azimah
admin
12 Mar 2016, 00:01:00 ×

Tulah, ingatkan patah hati sbb tk berjaya train cik puteri bukak pampers, mwehehe.

Reply
avatar
12 Mar 2016, 10:54:00 ×

la ingatkan patah hati pasai pa la tadi..Rupanya..begini caranya nak bagi org cepat2 nak baca..hahaha..Umah Fida tak dak astro..harap adik kat kg ja tolong downloadkan..

Reply
avatar
aRz MoHa
admin
12 Mar 2016, 14:31:00 ×

Tajuk saja ja nak bagi gempak kat babap.net

Reply
avatar
aRz MoHa
admin
12 Mar 2016, 14:32:00 ×

Dengar lah dulu kak Ummul. Tapi kalau tak pernah patah hati susah nak faham lagu ni heheh

Reply
avatar
nhhas
admin
12 Mar 2016, 19:36:00 ×

Bnyk lagu patah2 hati ni sekarang... hihihi

Reply
avatar
nhhas
admin
12 Mar 2016, 19:37:00 ×

Dh dgr "patah hati" by saujana?

Reply
avatar
Najwa H
admin
12 Mar 2016, 20:48:00 ×

suka sangat lagu ni :)

Reply
avatar
Pha Is
admin
12 Mar 2016, 21:55:00 ×

lagu rupanya.. saya tak tau perkembangan sbb dah lama tggalkan dunia drama melayu yg x kemana nih.. hehehe

Reply
avatar
Yun Sing
admin
12 Mar 2016, 22:09:00 ×

Ahaha.. lama dah tak tengok drama x'D

Reply
avatar
lyana ishak
admin
13 Mar 2016, 20:35:00 ×

sinnggah sekali lagi nak bgtaw arz di tagged kat sini
http://cikpinky2704.blogspot.my/2016/03/segmen-top-blogger-2016-by-nurzulfa.html

Reply
avatar
14 Mar 2016, 08:14:00 ×

Pencipta lirik semakin pandai membuat pendengar yg menghayati pun terpikat kan.
Kakak tak tahu ianya lagu tapi baca liriknya not bad..

Reply
avatar
14 Mar 2016, 09:19:00 ×

pergh.. patah hati sangat2 dah ni wakakaka..

Reply
avatar
14 Mar 2016, 12:46:00 ×

tgk gak crita ni aritu, mmg best, lagu hafiz pun best.

Reply
avatar
14 Mar 2016, 23:03:00 ×

Lagu Hafiz semua best best :)

Reply
avatar
Faris
admin
15 Mar 2016, 22:49:00 ×

Aku OST drama melayu memang tak tau sgt...tapi kalau lepak umah akak aku selalu lah dengar anak sedara nyanyi..oklah skang drama melayu pun dah ada OST..kalau dulu2 drama korea jer yg laku dengan OST

Reply
avatar
Permatabiru
admin
18 Mar 2016, 09:39:00 ×

ingt arz yang patah hati sekali lirik lagu daa

Reply
avatar
Farrah MF
admin
24 Mar 2016, 17:24:00 ×

Heheh memang betul2 patah hati nih :)

Reply
avatar
Dunia Zumal
admin
29 Mar 2016, 06:36:00 ×

Ingatkan patah hati kenape tadi

Reply
avatar

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih ConversionConversion EmoticonEmoticon