Wordless Wednesday #28 | Cik Puteri dalam Senyumlah 2

Wordless Wednesday | Cik Puteri Dalam Buku Senyumlah 2

Salam. Ingin berkongsi gambar Cik Puteri yang tersemat didalam buku senyumlah 2 karya Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man.

buku untuk anak, buku nasihat, buku senyumlah 2, parenting, arzmoha, cik puteri inside,
Senyumlah 2

cik puteri, my daughter, kids, kids model, parenting, arzmoha, gambar cantik,
Gambar kanak-kanak dan bayi penyeri buku ini

cik puteri, senyumlah, arzmoha, kids, my daugter, sweet kids, beautiful kids, cute baby, gambar cantik,
Tersemat wajah Cik Puteri

Gambar Cik Puteri ini adalah sama dengan gambar didalam entri INI

Jumpa Lagi


{ 14 comments.. read them below or add one }

anajingga anajingga 13 May 2015, 15:48:00
wah ada gambar cik puteri...bestnya simpan elok2 bila besar boleh tunjuk balik kat puteri nanti :)
Nurul Shahira Nurul Shahira 13 May 2015, 16:17:00
Cik Puteri buat muka blur dengan bunga besar kat kepala. Comey angat :)
Kenangan cik puteri kecik-kecik dah masuk buku, dah besar sikit boleh tunjuk balik :)
aRz MoHa aRz MoHa 13 May 2015, 20:38:00
InstaKILO pun masuk juga kan
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 13 May 2015, 22:45:00
Wah ada gambar cik puteri laaa..comel masuk buku gtuu..
SalbiahM SalbiahM 14 May 2015, 09:39:00
cayalah cik puteri..nak sain boleh?hehe
Nik Ainaa Nik Ainaa 14 May 2015, 22:44:00
waaah retis gitu cik puteri. abah dia bila plk? mehmeh
hainom OKje hainom OKje 16 May 2015, 19:50:00
Wah kecik kecik dah glemee yer cik puteri ni
Amy J Amy J 19 May 2015, 16:04:00
wah, cik puteri dah femes :D
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 21 May 2015, 11:04:00
da bsr nnt tentu dia bangga ada koleksi mcm ni ;-)
RahimAim BudakPrihatin RahimAim BudakPrihatin 22 May 2015, 20:49:00
Terbaiklah.... untung cik putri kita yang sorang ni..
Jari Manis Jari Manis 23 May 2015, 22:16:00
aha....gambar tu...ingat ingat!

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih