Wordless Wednesday #23 | Teknologi Permainan Baru

Permainan Carrom Alaf Baru

Wordless, wednesday, alaf, baru, teknologi di hujung jari,
Wordless Wednesday

{ 48 comments.. read them below or add one }

Cikk Mimin Cikk Mimin 8 Apr 2015, 15:05:00
siapa menang tuu abg arz?
Anizz Annisa Anizz Annisa 8 Apr 2015, 16:34:00
err... abg arz ke leadernye..hahah.. :P
ewento marcello ewento marcello 8 Apr 2015, 16:57:00
xsangka main carrom pki hp skrg ni...hehee
Jari Manis Jari Manis 8 Apr 2015, 17:06:00
papan carrom just buat syarat je rupanya
Cikgu Norazimah Cikgu Norazimah 8 Apr 2015, 17:08:00
Owh,papan carom tu buat syarat jer,mesti tgh main coc kan?
izzeyda izzeyda 8 Apr 2015, 17:12:00
ehh ada jugak ke? nanti nak main carrom macam nih laa..
DRAMATIC UNIQ DRAMATIC UNIQ 8 Apr 2015, 19:26:00
nasib baik papan carom tu takde keypad....!!

*bungkus la kilang carom lepas nihh... :p
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:36:00
Kak kamsiah maksud mendalam tu
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:36:00
Tiada sapa yang menang hehe
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:37:00
MKL macam Ni punya gaya tak habis la
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:37:00
Huhu saya pun pegang henpon juga ka kan?
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:38:00
Jentik di phone di bawah bergerak
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:39:00
Hahaha masing-masing dengan henpon...dunia sekarang
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:41:00
Hahaha main ikut traditional lebih baik
aRz MoHa aRz MoHa 8 Apr 2015, 22:42:00
Hahaha jimat kos sikit pàpan carrom mahal
Bunda a.k.a KN Bunda a.k.a KN 9 Apr 2015, 10:16:00
Pernah jugak tengok adik2 main ni suatu masa dulu...sebab papan mainan tu memang ada kat rumah bapak dulu..
aRz MoHa aRz MoHa 9 Apr 2015, 14:25:00
Hahaha main ikut traditional lebih baik
anajingga anajingga 9 Apr 2015, 17:03:00
buat syarat je papan carrom tu, hehe permainan alaf baru .
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 9 Apr 2015, 21:45:00
Mak aiii papan carom tu dah blhtak kat tepi dah..tak yah main sangat laaaa ..main henpong jer laaa..hahahahaha
Hayati Sakaria Hayati Sakaria 10 Apr 2015, 12:40:00
salam kenal. Baru sempat BW #EFG.
Qaseh Abadi Qaseh Abadi 10 Apr 2015, 14:25:00
main jentik2 guna fon ka..hehee
Khir Khalid Khir Khalid 10 Apr 2015, 18:29:00
Betul2 punya main tu semua huhu.. :D
Eny Abdullah Eny Abdullah 10 Apr 2015, 20:32:00
papan carrom bileh buat meja je lah hhahahaha
aRz MoHa aRz MoHa 11 Apr 2015, 19:51:00
zaman teknologi merubah segalanya
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 13 Apr 2015, 12:02:00
bhahahaha apa guna main ? masing2 ngan fon hahaha..
Fendi Rocka Fendi Rocka 13 Apr 2015, 21:23:00
sblum mulakan permainan..kumpulkan hp dan masukkan ke dalam bakul
Bunda a.k.a KN Bunda a.k.a KN 15 Apr 2015, 07:38:00
Bunda sendiri pun pernah jugak jentik menjentik dalam permainan carrom ni dulu2...haha
Amy J Amy J 17 Apr 2015, 16:17:00
hahahahaha.. baru kufaham ertinya :'D
luna paris luna paris 19 Apr 2015, 22:57:00
huhuh.. bebetul mendalam tu kak..
luna paris luna paris 19 Apr 2015, 22:58:00
sebelum main upload masuk insta dlu.... heheh
mama 3farhanah mama 3farhanah 26 Apr 2015, 12:44:00
hahaha, kita tengok sapa yang menang

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih