Sifat Yang Perlu Dihindari

Sifat, Buruk, ibadah, jauhi
Sifat yang perlu dihindari - perkongsian rakan di whatsapp untuk peringatan saya dan semua

{ 43 comments.. read them below or add one }

Scdha Sein Scdha Sein 13 Feb 2015, 15:24:00
SS nak tambah lagi satu... JUMUD...
Anizz Annisa Anizz Annisa 13 Feb 2015, 15:38:00
terima kasih atas ingatan.. sama2 kita muhasabah diri untuk menjadi lebih baik..inshaAllah.. :)
Jari Manis Jari Manis 13 Feb 2015, 16:11:00
JUMUD tu bukan tamat ke SS..contoh jawatan secretary telah di jumudkan..ke maksudnya lain
Jari Manis Jari Manis 13 Feb 2015, 16:12:00
kenapa blog ni nampak hitam kelabu je ke pc sis JM nampak camni biasa pink colour
Scdha Sein Scdha Sein 13 Feb 2015, 16:39:00
JUMUD ialah sempit. Minda yang JUMUD membawa maksud minda yang sempit.
anajingga anajingga 13 Feb 2015, 17:00:00
Minta Dijauhkanlah sifat-sifat sebegitu dari hati nurani kita hambaNya.
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK 13 Feb 2015, 17:16:00
Sifat2 ni macam ada saling kaitan kan?
Selalunya kalau ada 1 mesti ada yang 1 lagi.
Bunda a.k.a KN Bunda a.k.a KN 13 Feb 2015, 19:57:00
Salam...

sama2 kita muhasabah diri dan saling ingat mengingati...
Sentiasa Panas Sentiasa Panas 13 Feb 2015, 20:07:00
Muhasabah diri seikhlasnya. Insyaa-Allah..
Tasha Aqisha Tasha Aqisha 13 Feb 2015, 21:13:00
nice sharing..
kadang2 kita tak sedar dengan tingkah laku kita... dan saling ingat mengingati itu paling penting... sama2 la kita muhasabah diri kita.. inshaa Allah
aRz MoHa aRz MoHa 13 Feb 2015, 21:47:00
under construction. entah bila bakal siap
aRz MoHa aRz MoHa 13 Feb 2015, 21:51:00
sifat sifat ini adakalanya kita tak sedar. tetapi ia beraku secara diam. perbnyakkan istighfar
aRz MoHa aRz MoHa 13 Feb 2015, 21:52:00
benar SP perku muhasabah diri
aRz MoHa aRz MoHa 13 Feb 2015, 22:19:00
ya bunda. hidup ini kena saling ingat mengingati
aRz MoHa aRz MoHa 13 Feb 2015, 22:20:00
kita kena berdoa moga dijauhkan
Jari Manis Jari Manis 13 Feb 2015, 23:43:00
ohh...baru tahu ok2..faham teacher SS :-)
Jari Manis Jari Manis 13 Feb 2015, 23:45:00
mari kita hindari semua sikap yg tak baik tu
Norniwanie Nasarudin Norniwanie Nasarudin 14 Feb 2015, 00:12:00
cuba sedaya-upaya supaya sikap buruk tu takde dalam diri kita..insyaAllah...terima kasih atas peringatan...
irra yyan irra yyan 14 Feb 2015, 07:26:00
Terima kasih atas peringatan
adk dayah adk dayah 14 Feb 2015, 18:46:00
terima kasih atas peringatan..kita manusia kadang2 alpa dengan sandiwara dunia ..hurmm
zarul farhana zarul farhana 14 Feb 2015, 18:58:00
sifat mcm ni perlu dihindarkan
zarul farhana zarul farhana 15 Feb 2015, 01:03:00
ehh ya ka...saya xnmpk apa pon..
zarul farhana zarul farhana 15 Feb 2015, 01:05:00
tapi kdg2 takut gak..kita xperasan sifat cm ni tiba2 ter ada dlm diri kita...
kena jaga hati jugak lah
Nur Inani Nur Inani 15 Feb 2015, 18:44:00
muhasabah balik diri kita ^^
ewento marcello ewento marcello 15 Feb 2015, 21:52:00
Semoga kita dijauhkn dari sifat ni
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 16 Feb 2015, 15:11:00
niat asal nk dpt pahala. finally dpt dosa...
mama 3farhanah mama 3farhanah 16 Feb 2015, 20:48:00
Semoga kita tak tergolong dalam sikap begini.
Zaidalifah Hussin Zaidalifah Hussin 16 Feb 2015, 23:20:00
Jangan suka meninggi diri... bersedehanalah....
Izzati Amira Izzati Amira 17 Feb 2015, 07:18:00
moga kita semua dijauhi dari sikap2 macam ni... (:
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK 17 Feb 2015, 21:29:00
Cayunk SS becoz u teaching2 me..
Hehe..
I pon baru taw ni, teacher SS.
Farrah MF Farrah MF 18 Feb 2015, 15:47:00
Betul...betul! JUMUD tu pun antara sifat yang perlu dihindar. Kalau ada,... kena kikis dan sental sampai habis!
Farrah MF Farrah MF 18 Feb 2015, 15:48:00
Sama-sama kita beringat :)
Farrah MF Farrah MF 18 Feb 2015, 15:51:00
Personally, akak paling takut dengan ujub & sum'ah
luna paris luna paris 22 Feb 2015, 13:33:00
nak bersalin kulit ni.. heheh
luna paris luna paris 22 Feb 2015, 13:34:00
good sharing aRz! =D sebagai ingatan bersame..

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih