Sabtu Yang Ceria | Kebahagiaan

Kebahagiaan, kesyukuran, kekayaan, kecantikan, kesihatan
Kata-kata Indah | Kebahagiaan

Salam. Sabtu yang ceria. Apakah yang membuatkan anda merasa bahagia? Kecantikan, kekayaan atau kesihatan yang baik? Tepuk dada tanya hati anda.

Jumpa Lagi.

{ 31 comments.. read them below or add one }

irra yyan irra yyan 28 Feb 2015, 06:57:00
Mestilah kesihatan yg pertama. Happy weekend!
TunSha Ayunie TunSha Ayunie 28 Feb 2015, 07:44:00
Kesihatan yang baik :(
dah berapa bulan tanggung sakit sungguh rasa tak gembira.....

nak gembirakan hati adalah makn, tapi selera pun dah so so je...

salam sabtu bro arz !
Anizz Annisa Anizz Annisa 28 Feb 2015, 08:23:00
mestilah kesihatan paling utama.. :) happy sabtu day ! :D
Inani Hazwani Inani Hazwani 28 Feb 2015, 10:54:00
bersyukur dengan apa yang dimiliki sekarang ni. salam sabtu bro arz. ceria ceria selalu ^^
anajingga anajingga 28 Feb 2015, 15:54:00
bersyukur dengan setiap kurniaanNya, ceria bersama cik puteri kay :)
Lynn Munir Lynn Munir 28 Feb 2015, 17:02:00
Tepat sekali. Orang yang sentiasa bersyukur pada dasarnya mengakui dia punyai segala
yang diperlukan di dunia ini.
aswa leyla aswa leyla 28 Feb 2015, 17:09:00
betol . sokong2 . bile bersyukur, kita x kan menyesal dengan apa yang kita dah buat
Sentiasa Panas Sentiasa Panas 28 Feb 2015, 18:36:00
Bahagia dan ceria kerana boleh tidur sepuasnya..;)
Bunda a.k.a KN Bunda a.k.a KN 28 Feb 2015, 20:54:00
Semua diatas...lagi satu kata ustaz ketenangan....
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL 1 Mar 2015, 01:30:00
bila melihat mereka bahagia , aku pun turut merasakan nya. Indah hidup berkeluarga.
aRz MoHa aRz MoHa 1 Mar 2015, 13:14:00
itulah kebahagiaan namanya
aRz MoHa aRz MoHa 1 Mar 2015, 13:14:00
betul kak ana bersyukur. terima kasih semoga kak ana pun ceria selalu
Sham Sham 1 Mar 2015, 17:15:00
Bersyukur dgn apa yg ada...itu bahagia...eh cm entri terbaru sy plak...hee3...
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 2 Mar 2015, 00:15:00
Tepuk dada tanya diri..apakah yang buat kita bahagia..
Sue Sopian Sue Sopian 2 Mar 2015, 00:26:00
bersyukur dgn apa yg ada.. bahagia itu akan dtg dgn sendirinya.. :)
Farrah MF Farrah MF 2 Mar 2015, 04:10:00
Nikmati apa yg Allah kurniakan pd kita sebaiknya :)
Jari Manis Jari Manis 2 Mar 2015, 08:20:00
apa membuatkan sis JM rasa bahagia? apabila dapat berkomunkasi bersama rakan2 di alam maya..walaupun x pernah bersua tetapi rasa dekat di hati
Jari Manis Jari Manis 2 Mar 2015, 08:22:00
kebahagian di dunia? ofcoz KESIHATAN (fizikal dan mental)...badan yang sihat, emosi stabil adalah faktor utama kpd kebahagiaan.
SalbiahM SalbiahM 2 Mar 2015, 09:44:00
kesihatan..dan bila orang-orang yang kita sayang ada dengan kita.salam Isnin (lambat komen)hehehe
SalbiahM SalbiahM 2 Mar 2015, 09:45:00
setuju sangat!kalau tak bersyukur, banyak mana pun tak happy!
SalbiahM SalbiahM 2 Mar 2015, 09:46:00
ketenangan tu mahal..bukan senang nak dapat ;)
adk dayah adk dayah 2 Mar 2015, 13:31:00
dikelilingi oleh insan tersayang :)
zarul farhana zarul farhana 2 Mar 2015, 21:41:00
alhamdulillah... syukur padaNya...
zarul farhana zarul farhana 2 Mar 2015, 21:42:00
sama jugak... suka berkomunikasi ngan sis..hihi
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 3 Mar 2015, 10:30:00
bahagia bla sy masih bernafas hari ini. alhamdulillah
Amy J Amy J 7 Mar 2015, 12:59:00
setuju. bersyukurlah dengan segala benda yang kita miliki.
Siti Yang Menaip Siti Yang Menaip 8 Mar 2015, 00:54:00
sihat !! sihat itu penting.. dengan sihat boleh kerja cari kekayaan.. otometik dah kaya hati senang..
bahagialah ehehe..

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih