Haria Penang Haria

Salam,

Memandangkan pc masih belum ok...tak dapat nak edit gambar untuk dikongsikan jadi saya sharekan sikit lagu yang dicipta diatas bangunnya Skuad Harimau Kumbang, Skuad bola sepak Negeri Pulau Pinang yang dah lama mati dan terkubur...harapan saya ia terus bangun dan menyerlah untuk tahun ini dan tahun-tahun seterusnya....Yang bestnya dalam bahasa Penang yang saya pon secara rasmi jarang-jarang dah guna macam perkataan di bawah ni.....tapi masih ada yang menggunakannya.....

Rancak = sempoi
Cheq = saya
Hingaq = bising
Sembang Lebat = cakap kosong




-arzmohdhaniffa-
Haria Penang Haria

5 comments.. read them below or add one

Diyana Hani Diyana Hani 10 Apr 2014, 14:48:00
hani datang sini..go pahang..go pahang!! opss..salah tempat pulak..cabuttt!! hehe
aRz MoHa aRz MoHa 10 Apr 2014, 15:13:00
haha ok ja....saya bukan fanatik bola sgt...cuma bila bola negeri makin naik dan aktif semangat lah sikit...apapon kemajuan bola negeri masing2 bakal memberi sumbangan pada bola negara....
#majulahsukanuntuknegara

terima kasih sudi melawat ya
Aisyah Ambris Aisyah Ambris 12 Apr 2014, 14:06:00
takde shoutbox.. singgah dekat box komen je lah.. hehe..Well, i love photography 2... =)
aRz MoHa aRz MoHa 14 Apr 2014, 09:25:00
akan dipertimbangkan shoutbox....
insyaallah will update soon....dtg lah selalu ya :)
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK 19 Nov 2014, 04:24:00
Orang Penang suka sebut sempoiiii, kan?
Klakar lah. Hehe..

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih